شناسهٔ خبر: 68145014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۷۵ درصد از مصوبات سفر به نطنز اجرایی شده است

اصفهان - استاندار اصفهان گفت: بالغ بر ۷۵ درصد از مصوبات سفر شورای اداری استان به شهرستان نطنز (در آذر ماه سال ۱۴۰۱) نهایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه سفر به شهرستان نطنز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ساعات ابتدایی صبح امروز همراه با جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در شهرستان نطنز حضور یافتیم.

وی ادامه داد: در بخش‌های مختلف این شهرستان تلاش‌های خوبی جهت توسعه و آبادانی رقم خورده است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در سفری که شورای اداری استان در سال ۱۴۰۱ به شهرستان داشتند، قریب به ۸۳ مصوبه در این شهرستان به تصویب و تأیید اعضا رسید.

مرتضوی افزود: با پیگیری‌های فرماندار و مدیران شهرستان و همراهی مدیران استان بسیاری از مصوبات به سرانجام رسید و بالغ بر ۷۵ درصد از مصوبات نهایی شده است و در تلاش هستیم تا سایر مصوبات را نیز به چرخه خدمت وارد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان، تولیدی، کشاورزی، ورزشی و … افتتاحیه‌هایی را داشتیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بزرگترین میراث شهید جمهور آیت الله رئیسی سبک و سلوک مدیریتی بود که از خود به جای گذاشت، اظهار کرد: این شهید والامقام افق و الگوی جدیدی از تراز حکمرانی در انقلاب اسلامی را به مردم هدیه کرد.

مرتضوی گفت: در شورای اداری استان به مدیران استان متذکر شدیم که ایام پایانی دولت سیزدهم را همانند سایر اوقات غنیمت بشمارند و حتی لحظه‌ای برای خدمت به مردم غافل نشوند از این رو خدمت رسانی دولت سیزدهم تا آخرین لحظات و ثانیه‌ها ادامه خواهد داشت.

نظر شما