شناسهٔ خبر: 68142351 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لاهوتی در گفت‌وگو با مهر:

مجلس به موضوع «سوءمدیریت مدیران برخی از بانک‌های خصوصی» ورود کند 

زهرا علیدادی

نایب کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس به موضوع سوءمدیریت مدیران برخی بانک‌های خصوصی ورود می‌کند، چرا که در غیر این صورت، اتفاقات دهه گذشته تکرار می‌شود.

صاحب‌خبر -

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره کارنامه مدیران جدید برخی از بانک‌های خصوصی، گفت: اقداماتی چون افزایش اضافه برداشت این بانک‌ها از بانک مرکزی با هیچ توجیه و استدلالی قابل قبول نیست و اگر مدیریت بانکی چنین اقدامی را ادامه می‌دهد، یعنی قصد طی کردن مسیر درست را ندارد.

نایب کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گذشته، برخی مؤسسات و صندوق‌های مالی و اعتباری اضافه برداشت‌هایی از بانک مرکزی کردند که منجر به سو استفاده و تبعات فراوان دیگر شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گلایه سهامداران برخی از بانک‌های خصوصی به دست نمایندگان مجلس رسیده و مجلس خود را موظف می‌داند به این موضوع ورود کند، چون در غیر این صورت، اتفاقات تلخ دهه گذشته تکرار می‌شود.

لاهوتی با تاکید بر ضرورت ایجاد لیستی از مدیران ناکارآمد بانکی، از مسئولان اقتصادی دولت خواست تا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ادامه زیان سازی مدیران برخی از بانک‌های خصوصی به کار بگیرند.

نظر شما