شناسهٔ خبر: 68141777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعزام کاروان اورژانس آذربایجان شرقی به مرزها برای اربعین

کاروان اربعین حسینی اورژانس آذربایجان شرقی متشکل از ۲۴ نفر پرستار، ۳ نفر پزشک و ۶ نفر کمک پرستار و یک نفر مسئول تیم برای خدمت به زائرین اربعین امام حسین(ع) عازم مرزهای عراق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مراسم معنوی بدرقه کاروان اورژانس با حضور بهمن نقی‌پور، در سالن کنفرانس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

بهمن نقی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مراسم گفت: امسال نیز مثل سال های گذشته توفیق پیدا کردیم تا امروز نیز در خدمت بندگان خدمت رسان به زائرین امام حسین (ع) باشیم و شما همکاران بزرگوار علاوه بر خدمات رسانی به مردم منطقه شمالغرب کشور، توفیق خدمت به زائرین اربعین امام حسین (ع) که یک برنامه عظیم، فرهنگی و معنوی است را به دست آوردید و ما نیز این افتخار را که نصیب شما شده است خدمتتان تبریک و هم آرزوی سربلندی و موفقیت و التماس دعا داریم.

وی افزود: تلاش ها و فداکاری های شما در خدمت رسانی عاشقانه به زائرین امام حسین (ع) گره گشای مشکلات شما در زندگی دنیوی و اخروی خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تقدیر و تشکر از تمام افرادی که در برگزاری و اعزام کاروان اربعین حسینی(ع) زحمت و تلاش کرده اند، ادامه داد: امیدواریم کاروان اعزامی از ادامه دهندگان راه امام حسین(ع)، حضرت زینب(س)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) باشند و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و با عزت و سربلندی از این مسئولیت و ماموریت عظیم بازگردند.

اصغر جعفری روحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه گفت: کادر درمان در این حرکت جهادی با 34 نفر از نیروی های کادر درمانی، 24  نفر پرستار، 3 نفر پزشک و 6 نفر کمک پرستار و یک نفر مسئول تیم در خدمت زائرین اربعین امام حسین(ع) امروز عازم مرزهای عراق شد.

وی ادامه داد:  40 نفر از اعضای تیم درمانی نیز در مرحله دوم طی هفته های جاری جهت جایگزینی تیم اعزامی، با انواع تخصص ها اعزام خواهند شد تا در استان ایلام (مهران)، منطقه صفر مرزی و محورهای مواصلاتی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) مستقر و خدمات فوریتهای پزشکی ارائه دهند.

رضا صادق اول، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در ادامه گفت: همکاران ما امسال نیز در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حفظ توان عملیاتی اورژانس استان و کادر درمانی طبق درخواست سازمان اورژانس کشور توفیق خدمت را کسب کردند تا جزء خادمان و زائران امام حسین(ع) شوند.

وی ادامه داد: این کاروان در قالب 41 نفر کارشناس فوریت پزشکی، با 11 دستگاه آمبولانس مجهز و 3 سرنشین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با 4 نفر، 1 دستگاه موتورلانس با یک سرنشین و 2 دستگاه خودروی پشتیبانی و نقلیه با سه سرنشین عازم استان ایلام (مهران)، منطقه صفر مرزی و محورهای مواصلاتی شد.

انتهای پیام/

نظر شما