شناسهٔ خبر: 68138762 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ترامپ توهم زد!

صاحب‌خبر -
ترامپ توهم زد!
خبرگزاری آریا - «ویلی براون»، شهردار سابق سانفرانسیسکو، ادعای دونالد ترامپ مبنی بر همراهی او در پروازی وحشتناک با هلیکوپتر که منجر به فرود اضطراری شده را تکذیب و آن را داستانی "تخیلی وتوهم "نامید. !!

ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه گفت "پس از پرواز وحشتناک هلیکوپتری بهمراه "براون" مجبور به فرود اضطراری شدیم که آقای براون "کمی دچار نگرانی" شد، چون فکر کردیم شاید این پایان کار ماست.. ما در یک هلیکوپتر بودیم... و یک فرود اضطراری رخ داد که اصلا فرود راحتی نبود."
ترامپ بعدا در گفتگو با "نیویورک تایمز" با تاکید بر حقیقت این ماجرا، بدون آنکه توضیح بیشتری دهد گفت که "احتمالا شکایت خواهد کرد".!!
این در حالی است که "ویلی براون" 90 ساله به رسانه های آمریکایی گفته است که بهمراه ترامپ در هیچ سفری با هلیکوپتر حضور نداشته است و افزود "فکر نمی‌کنم حتی بخواهم با او سوار بر یک هلیکوپتر شوم".
به نظر می رسد ترامپ 78 ساله "ویلی براون" را با "جری براون" فرماندار سابق کالیفرنیا، که در سال 2018 با او در یک پرواز با هلیکوپتر برای بازدید از آتش سوزی های منطقه "پارادایز"، اشتباه گرفته است پروازی که "گاوین نیوسام"، فرماندار فعلی ایالت نیز در آن پرواز حضور داشته وآن دو را همراهی نموده بود.
که البته هر دو مرد "ویلی و جری براون" در گفتگو با رسانه های آمریکایی تأکید کرده اند که آن پرواز مذکور هم فرود یا خطری اضطراری وجود نداشته است و"نیوسام" فرماندار فعلی کالیفرنیا نیز به نیویورک تایمز گفته که این ادعای ترامپ را مزخرفی بیش نمی داند."
ترامپ داستان خود را در پاسخ به سوالی درباره رابطه "ویلی براون" با کامالا هریس، در اواسط دهه 1990، در زمانی که دادستان کالیفرنیا بوده بیان کرده است.
از ترامپ پرسیده شد که آیا او معتقد است که این رابطه در حرفه ی "هریس" نقش داشته است؟ او پاسخ داد: "خب، من ویلی براون را به خوبی می شناسم و او در سفری که با هم در هلیکوپتر داشتیم درباره هریس "چیزهای وحشتناکی" به من گفته بود..پس البته که او نقش بزرگی در رابطه با کامالا هریس داشته است".
این در حالیست که "جری براون" فرماندار سابق کالیفرنیا، نیز تمام این ادعاهای ترامپ را رد کرده و به ایستگاه تلویزیونی محلی KRON گفته است: "این خیلی دور از واقعیت است واصلا باور کردنی نیست.. من هرگز در مورد هریس حتی فکر خیال بد هم به ذهنم نمی رسد او از زمان بسیار قدیم دوست من بوده و بسیار باهوش و از نظر انتخاباتی بسیار موفق است.. دونالد ترامپ هر کاری که به نفعش باشد با استفاده از تخیل خلاق خود آنرا به بهترین شکل انجام می دهد".!
سخنگوی جری براون، فرماندار سابق کالیفرنیا به رسانه های آمریکایی تاکید کرد ه که فرماندار سابق در جریان پرواز هلیکوپتر در سال 2018، هرگز در مورد "هریس" با ترامپ صحبتی نکرده است.
گفته می شود این اظهارات ترامپ در یک کنفرانس مطبوعاتی یک ساعته در استراحتگاه خود - ماری-آ-لاگو - در حالی است که یک نظرسنجی ملی اخیر آمریکا نشان داده که "هریس" در میان رای دهندگان احتمالی نسبت به او پیشتاز است...
طی انجام یک نظرسنجی توسط روزنامه نیویورک تایمز و کالج "سی یِنا" در 5 تا 9 آگوست ماه میلادی جاری، نشان داده که "هریس" با 46 تا 50 درصد از ترامپ در سه ایالت کلیدی - "ویسکانسن"، "پنسیلوانیا" و "میشیگان" پیشتاز است.
این پس از آن صورت می گیرد که نظرسنجی "یوگاف" در 4 تا 6 آگوست نیز نشان داده که او رای مردم را به دست خواهد آورد چرا که 45 درصد از پاسخ دهندگان به این نظر سنجی گفته اند که در ماه نوامبر به "هریس" رای خواهند داد، در حالی که 43 درصد از آنان هوادار ترامپ بوده اند.

نظر شما