شناسهٔ خبر: 68136396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

تلاش برای حمایت از سرمایه‌گذاران محلی در سمیرم

سعید احمدی

امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در سفری یک‌روزه به شهرستان سمیرم و در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری سمیرامیس از تلاش برای حمایت از سرمایه‌گذاران محلی در حوزه گردشگری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۲۱ مردادماه، امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان باهدف بازدید از تأسیسات گردشگری، بررسی زیرساخت‌های گردشگری در سفری یک‌روزه به شهرستان سمیرم سفر کرد.

امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در بازدید از مجتمع گردشگری سمیرامیس و در حاشیه نشست با سرمایه‌گذاران این طرح گردشگری گفت: شهرستان سمیرم در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و برای فراهم کردن خدمات موردنیاز گردشگران، نیازمند حمایت از بخش خصوصی هستیم، لذا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تمام تلاش خود را برای حمایت از تمامی سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری به کار خواهد گرفت.

او ادامه داد: عواملی همچون تبلیغات، معرفی مجموعه‌های گردشگری، ارائه خدمات باکیفیت و اخلاق‌مداری از رموز موفقیت مجموعه‌های گردشگری می‌تواند باشد و امیدوارم با توجه به ظرفیت منطقه در آینده شاهد ایجاد تأسیسات گردشگری بیشتری در شهرستان هزارچشمه باشم.

کرم‌زاده افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان سمیرم می‌تواند گام مؤثری برای ایجاد اشتغال و بهبود اقتصاد مردم منطقه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما