شناسهٔ خبر: 68135490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

قتل به‌خاطر فحش ناموسی

مرد جوان که به اتهام قتل مردی در غرب تهران بازداشت شده بود در تحقیقات قضایی اعتراف کرد چون مقتول به مادر و خواهر او فحاشی کرده، جان او را گرفته‌است‌.

صاحب‌خبر -
قتل به‌خاطر فحش ناموسی
کد خبر: 670736
|
۱۴۰۳/۰۵/۲۱ ۰۹:۰۸:۲۳

مرد جوان که به اتهام قتل مردی در غرب تهران بازداشت شده بود در تحقیقات قضایی اعتراف کرد چون مقتول به مادر و خواهر او فحاشی کرده، جان او را گرفته‌است‌.

به گزارش جام‌جم، شهاب ۲۹ ساله متهم است که بامداد شانزدهم تیر امسال در جریان درگیری خیابانی در محله کن در غرب تهران و نزدیکی یک کافه‌رستوران، مردی ۲۷ ساله را کشت و با پابند الکترونیکی که داشت فرار کرد اما بعد از یک ماه فرار در خانه‌ای مرزی در غرب کشور بازداشت شد.

متهم ۲۹ ساله دیروز به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش گفت‌: سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، درگیری و شرارت و دعوا داشتم‌. از اوایل اردیبهشت امسال پلیس امنیت تهران پابند الکترونیکی به پایم وصل کرد‌. بعد از آن اگر از شهر دور می‌شدم باید تلفنی به پلیس اطلاع می‌دادم. مدتی بود به‌عنوان کارگر بازیافت در شهرداری مشغول به کار شدم. می‌خواستم سالم زندگی کنم اما آن شب مقتول با دیدن من چپ‌چپ نگاه کرد و کری‌خوانی شرو‌ع شد. من مست بودم‌. انگار باید می‌جنگیدم. با دوستانش سر من ریختند. مقتول چوبدستی داشت. من هم تلفنی به دوستانم خبر دادم و دعوا گروهی ادامه یافت. یکی از دوستانم مصدوم شد و خودم هم با چوبدستی مقتول مصدوم شدم. مقتول به من فحش ناموسی داد. با چاقو دو ضربه به آن جوان زدم که زخمی شد. چاقو را انداخته و فرار کردم. رفتم دره‌های اطرف کن و چهار روز آنجا بودم. به زور از افراد معتاد غذا می‌گرفتم و می‌خوردم که زنده بمانم. روز دوم که آنجا بودم، دوستم به من اطلاع داد مرد زخمی مرده است. ترسیده بودم، پابند الکترونیکی را تخریب کرده و از پایم در‌آورده و زیر خاک دفن کردم‌. با یک قاچاق‌بر آشنا شدم. ۱۰۰میلیون تومان خانواده‌ام به او پرداختندوقرارشد بعد ازانتقالم به ترکیه۱۰۰‌میلیون تومان دیگررابپردازند. قاچاقچی انسان مرا با ده‌ها نفر تبعه افغانستان و پاکستان به روستای مرزی درغرب کشوروبعداز آنجامارابه ترکیه برد‌.۱۵روز در مرز ترکیه بودیم‌. قاچاق‌بر از مهاجران افغانستانی و پاکستانی دو برابر من پول گرفته بود‌.۱۵روزمرز ترکیه بودیم که پلیس تصورکردمن هم افغانستانی هستم و مرا اخراج کرد‌. دوباره به خانه مرزی در غرب کشور بازگشتم. خانواده‌ام می‌گفتند بیا و تسلیم شو اما از طرفی ترس قصاص اجازه تسلیم شدن نمی‌داد‌. یک روز مانده بود مرد قاچاق‌بر دوباره با گذرنامه جعلی یک کشور دیگر مرا به ترکیه ببرد که بازداشت شده و در فرارم ناکام ماندم.

محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد‌.

 

برچسب‌ها:

نظر شما