شناسهٔ خبر: 68133240 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

با سرمایه‌گذاری حرکت اول، استراتژی و مدیران گروه دیجی‌کالا تغییر نمی‌کند با سرمایه‌گذاری حرکت اول، استراتژی و مدیران گروه دیجی‌کالا تغییر نمی‌کند

براساس بیانیه دیجی‌کالا درباره این سرمایه‌گذاری، حمید و سعید محمدی، بنیان‌گذاران دیجی‌کالا همچنان ۲۲درصد از سهام شرکت را در اختیار دارند و دو صندلی از پنج جایگاه اعضای هیات‌مدیره نیز در اختیار آن‌ها است. همچنین بنیان‌گذاران و تیم راهبری دیجی‌کالا مدیریت اجرایی و راهبری شرکت، تدوین استراتژی

صاحب‌خبر -

براساس بیانیه دیجی‌کالا درباره این سرمایه‌گذاری، حمید و سعید محمدی، بنیان‌گذاران دیجی‌کالا همچنان ۲۲درصد از سهام شرکت را در اختیار دارند و دو صندلی از پنج جایگاه اعضای هیات‌مدیره نیز در اختیار آن‌ها است.

همچنین بنیان‌گذاران و تیم راهبری دیجی‌کالا مدیریت اجرایی و راهبری شرکت، تدوین استراتژی کسب‌وکار و انتخاب مدیران ارشد را بر عهده خواهند داشت. ضمن این که هیچ سهام‌داری به تنهایی کنترل شرکت را در اختیار نخواهد داشت.

مذاکرات طولانی برای قرارداد برد - برد

مذاکرات میان طرفین این توافق از بهمن ماه سال گذشته آغاز و در نهایت به بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری انجام شده در تاریخ اقتصاد دیجیتال کشور منجر شد. حرکت اول بخشی از سهام بنیانگذاران دیجی‌کالا را نیز خریداری کرده و هم‌اکنون بیشترین مالکیت از سهام‌ گروه دیجی‌کالا را برعهده دارد با این حال تأکید شده این موضوع قرار نیست تغییراتی در استراتژی و مدیریت اجرای و راهبری گروه‌ دیجی‌کالا ایجاد کند. این موضوع که توسط طرفین قرارداد در بیانیه‌های رسمی خود اعلام شده حکایت از این دارد که بنیانگذاران دیجی‌کالا، مدیرعامل کنونی این مجموعه و سایر مدیران گروه دیجی‌کالا اعم از مدیران میانی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و شرکت‌های زیرمجموعه در سمت خود باقی می‌مانند و تغییری در ترکیب مدیران انجام نخواهد شد.

 این مساله نشان می‌دهد دیجی‌کالا به روند فعلی خود ادامه خواهد داد و قرار است با حضور سهام‌دار جدید، راه‌های توسعه و پیشرفت را برای این مجموعه و مدیران خود رقم بزند.

منبع: sharghdaily-939600

نظر شما