شناسهٔ خبر: 68131800 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

توسط حزب‌الله لبنان؛

فوری / یک پایگاه صهیونیستی به آتش کشیده شد

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «محفاه الون» در جنوب غرب صفد را با چندین پهپاد هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب‌‎الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

النشره گزارش داد، اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض و تروری که دشمن اسرائیلی در شهر صیدا انجام داد، رزمندگان مقاومت اسلامی روز شنبه دهم آگوست ۲۰۲۴ پادگان محفاه الون (پایگاه بسیج نیروها و محل قرارگیری انبارهای اضطراری لشکر شمال واقع در جنوب غرب صفد) را هدف حمله پهپادی قرار دادند.

خبر مرتبط
ضربه سنگین مقاومت به اسرائیل / شهرک «کزوویم» به آتش کشیده شد

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند آژیر خطر در منطقه کزوویم در مجاورت نوار غزه به صدا درآمده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این حمله محل‌های موضع‌گیری نظامیان دشمن هدف قرار گرفته و به صورت مستقیم مورد اصابت قرار داده شدند. همچنین در پی این حمله پهپادی تلفات قطعی به نظامیان دشمن وارد شد.

این نخستین بار از آغاز درگیری‌های مرزی میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی است که حزب‌الله، پایگاه صهیونیستی «محفاه الون» در عمق ۱۷.۵ کیلومتری سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار می‌دهد.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان تاکید کرد که ساعت ۱۸:۲۰ عصر امروز به وقت محلی یکی از سامانه‌های فنی ارتش رژیم صهیونیستی در «تله الکرنتینا» را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده است.

نظر شما