شناسهٔ خبر: 68131361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

تولیدکنندگان در کردستان باید مورد حمایت قرار گیرند

سنندج_معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران استان باید مورد حمایت قرار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوری شامگاه شنبه در دویست و سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان اظهار کرد: تولید و سرمایه‌گذاری در کردستان نیاز به حمایت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید مشکلات طرح‌هایی همچون واحدهای دام و طیور و کشتارگاه‌ها با نظارت دقیق و کارشناسی برطرف شود، اعلام کرد: این واحدها مستقیماً با سلامت مردم در ارتباط هستند و باید مهلت لازم به سرمایه گذاران برای برطرف کردن مشکلات واحدها داده شود.

وی افزود: سرمایه‌گذاری که سرمایه خود را به بخش تولید اختصاص می‌دهد اقدام ارزشمندی برای کمک به عرصه تولید و رونق اقتصادی این استان انجام داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان یادآور شد: افراد زیادی علیرغم توان مالی و داشتن سرمایه حاضر به پذیرفتن ریسک سرمایه‌گذاری نیستند و باید قدردان اقدامات سرمایه‌گذاران بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت جلسات و مصوبات کارگروه رفع موانع تولید ارائه داد و اضافه کرد: ۲ هزار و۴۲۳ مصوبه معادل ۷۱ درصد کل مصوبات این کارگروه در استان اجرایی شده است.

بختیار خلیقی گفت: تاکنون هزار و ۹۱۲ پرونده با سه هزار و ۳۹۴ مصوبه در جلسات کارگروه رفع موانع تولید کردستان مطرح و بررسی شده است.

نظر شما