شناسهٔ خبر: 68128756 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

افتتاح خانه روزنامه‌نگاران؛ طي روزهاي آتي

صاحب‌خبر -
افتتاح خانه روزنامه‌نگاران؛ طي روزهاي آتي
خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 7 گفت: ظرف چند روز آینده خانه تاریخی روزنامه‌نگاران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آریا ، امروز -٢٠ مرداد ١4٠٣- بازدید خبرنگاران از خانه روزنامه‌نگاران شهر با حضور شهردار منطقه 7 و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران انجام شد.
نصراله آبادیان شهردار منطقه 7 در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: ظرف چند روز آینده خانه تاریخی روزنامه نگاران افتتاح می شود. این مجموعه به‌عنوان مرکز تعاملات بین‌الملل و ارتباطات شهرداری است. 
وی با بیان اینکه این خانه برای ایجاد بستر تعامل بهتر با خبرنگاران ایجاد شده است، عنوان کرد: همچنین دیوارنگاری در اطراف این خانه با موضوع روزنامه نگاری انجام شده است.
وی درخصوص کاربری این‌مجموعه نیز بیان کرد: مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در این زمینه تصمیم‌گیری می کند.
همچنین عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری نیز در این مراسم گفت: در شهر تهران برای گروه‌ها و اصناف مختلف، مانند هنرمندان، معماران و خوشنویسان خانه ای داشتیم اما برای خبرنگاران به عنوان همراه مدیریت شهری این فضا وجود نداشت.
وی افزود: امیدواریم با افتتاح آن، اینجا تبدیل به یک فضایی برای محفل هم نشینی خبرنگاران باشد و مسائل صنفی و رفاهی و خدماتی را شهرداری از طریق این خانه به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ارائه دهد. ضمن اینکه مدیریت آن به صورت هیات امنایی خواهد بود. 
ادامه دارد....

نظر شما