شناسهٔ خبر: 68128609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اداره ثبت املاک زارچ:

۵۰ فقره سند مالکیت در طرح نهضت ملی مسکن زارچ صادر شد

یزد- رییس اداره ثبت اسناد و املاک زارچ از صدور ۵۰ فقره سند مالکیت در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان زارچ برای انتقال به افراد زیر نظر بهزیستی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، اسمعیل شیخی اظهار کرد: در راستای پویش خدمت بی‌منت و رضایت مردم در سال جاری، موفق به صدور سند ۸۱ هکتاری نهضت ملی جوانان در ابتدای سال شدیم.

وی افزود: رفع مشکل مرزی شهرک محمد آباد و صدور ۲۰۰ سند مالکیت به نام بنیاد مسکن، صدور اسناد اوقاف به‌ویژه حسینه‌ها و مساجد از دیگر فعالیت‌های اداره ثبت اسناد زارچ در سال جاری بوده است.

رییس واحد ثبتی زارچ با اشاره به صدور سند مالکیت داداستری قنات بزرگ و جهانی زارچ تصریح کرد: بعد از تلاش‌های چند ماهه به‌ویژه در روزهای تعطیل و در قالب نذر خدمت و فعالیت‌های جهادی نوبت به صدور اسناد ۵۰ قطعه‌ای از قطعات طرح نهضت ملی به نام سازمان ملی زمین و مسکن که برای انتقال به افراد زیر نظر بهزیستی از چندین ماه قبل در نظر گرفته شده بود رسید و نتیجه مثبت حاصل شد.

شیخی با تقدیر از همکاران این واحد ثبتی در جهت صدور اسناد و رفع مشکل مسکن و رضایت مردم شهرستان اظهار امیدواری کرد: تا با توجه به اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات غیرمنقول، کار اجرای قانون حدنگاری و صدور اسناد مالکیت کاداستری در زارچ تسریع شود.

نظر شما