شناسهٔ خبر: 68126572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیگیری جدی پروژه‌های شهروندمدار در شهرداری قم

شهردار قم گفت: با توجه به وظایف متعدد مجموعه شهرداری، پروژه‌هایی که با زیست عموم مردم به‌صورت مستقیم ارتباط دارند در اولویت مجموعه شهرداری قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم، با اشاره به اهمیت پیگیری مطالبات شهروندان در برنامه‌های شهرداری قم گفت: انبوهی از وظایف متعدد در شهرداری وجود دارد که باید مسائلی که ارتباط مستقیمی با مردم دارد، در اولویت قرار بگیرد.

 وی افزود: پروژه‌هایی که به تکریم شهروندان منجر شده و زیست شهری را برای آن‌ها دلپذیر می‌کند، در هر حوزه‌ای باید در اولویت قرار بگیرند.

 شهردار قم خاطرنشان کرد: هر جایی که مردم مخاطب ما هستند، باید با حساسیت بسیار زیاد مسائل را پیگیری و مشکلات را رفع کرد.

 سقائیان‌نژاد با اشاره به مشکلات موجود در پایانه‌های شهر قم تأکید کرد: شهرداری متولی پایانه است و نقایص قانونی نباید موجب تداوم مشکلات مردم در پایانه‌ها باشد.

 وی با دعوت از مدیران برای نگاه بلندمدت به امور تصریح کرد: تفاوت مدیریت و رهبری همین است و یک رهبر در سازمان باید نگاه میان‌مدت و بلندمدت داشته باشد.

 شهردار قم با اشاره به مسئله ساخت سرویس‌های عمومی بهداشتی در شهر قم، گفت: قولی به شهروندان داده‌ایم که سرویس‌های بهداشتی مساجد درصورتی‌که در اختیار عموم قرار گیرد، از سوی شهرداری برای ساخت حمایت می‌شود که با محوریت مناطق باید این امر به‌صورت جدی پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما