شناسهٔ خبر: 68126365 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: لیزنا | لینک خبر

چطور در برنامه «پایان‌نامۀ» شبکه چهار سیما شرکت کنیم؟

مهسا فردحسینی / لیزنا

شبکه چهار سیما برای ارائه یافته‌های پژوهشی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با همکاری ایرانداک برنامه‌ «پایان‌نامه» را تهیه و پخش می‌کند.

صاحب‌خبر -
چطور در برنامه «پایان‌نامۀ» شبکه چهار سیما شرکت کنیم؟

به گزارش لیزنا، شبکه چهار سیما برای ارائه یافته‌های پژوهشی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با همکاری ایرانداک با هدف ترویج علم و کاربردی‌سازی، برنامه‌ای با نام «پایان‌نامه» تهیه و پخش می‌کند.

 مجموعه برنامه «پایان‌نامه» از زمستان ۱۴۰۲ به صورت هفتگی روانه آنتن شبکه چهار سیما شده و شنبه هر هفته ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

در واقع این برنامه به یک مجله تصویری برای ارائه یافته‌های پژوهشی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در جلسه دفاع تبدیل شده است. این برنامه شامل پخش بخشی از جلسه دفاع و گفت‌وگو با استادان راهنما، داوران، و دانشجویان است.

برای شرکت در این برنامه در مرحله نخست دانشجویان برگ نام‌نویسی در نشانی irandoc.ac.ir/Payanname را تکمیل می‌کنند. پس از آن با همکاری ایرانداک و شبکه چهار سیما موضوعات بررسی و ارزیابی و در نهایت با هماهنگی با معاونت پژوهش و استادان دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی انتخاب می‌شوند.

نظر شما