شناسهٔ خبر: 68126203 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

درخواست از کشورهای عربی و اسلامی بعد از جنایت جدید در غزه

عضو حماس با بیان اینکه نخست وزیر رژیم اسرائیل با چراغ سبزی که از آمریکا گرفته است، دست به کشتار می‌زند، از کشورهای عربی و اسلامی سازش‌کار با این رژیم خواست مواضع واقعی علیه اشغالگران اتخاذ کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خلیل الحیه، نائب رئیس حماس در نوار غزه گفت که جنایت اشغالگران در محله الدرج غزه نشان می‌دهد که آن‌ها همچنان به قتل عام مردم فلسطین ادامه می‌دهند و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل طی سفری که اخیرا به این کشرو داشته، چراغ سبز این جنایت را به دست آورد.

او بعد از ظهر امروز شنبه با بیان اینکه آمریکا برای توقف این گونه جنایت‌ها و کشتارها هیچ کاری انجام نمی‌دهد، از شورای امنیت سازمان ملل خواست برای توقف حملات و جنایت اشغالگران صهیونیست نشست فوق العاده‌ای برگزار کند.

خلیل الحیه همچنین گفت: اشغالگران هرچقدر تلاش کنند تا بین مقاومت و مردم ما فاصله ایجاد کنند، هرگز موفق نخواهند شد و ملت ما در حمایت از مقاومت، متحد است و ما به وظایف خود در مقاومت در برابر اشغالگران و دفاع از مردم خود با همه امکانات و توانایی‌هایی خود عمل خواهیم کرد و از کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم برای مجازات متجاوزین دست به موضع گیری واقعی مانند بستن سفارت‌خانه‌‌ها و فراخوان سفرا بزنند.

رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه هنگام برگزاری نماز صبح، مدرسه‌ای دینی در محله الدرج غزه را که محل اسکان آوارگان و غیرنظامیان بود، هدف حمله هوایی خود قرار داد که بر اثر آن، بیش از 100 نفر شهید شدند و تعداد زیادی نیز زخمی شده‌اند.

این جنایت جدید صهیونیست‌ها مورد انتقاد و محکومیت بسیاری از کشورها و نهادهای منطقه‌ای و بین‌المللی قرار گرفته است. سازمان الازهر و دفتر آیت الله سیستانی و وزارت خارجه کشورمان به این جنایت واکنش نشان داده و آن را شدیدا محکوم کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

نظر شما