شناسهٔ خبر: 68125960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عاملان قتل مرد ۳۹ ساله در خمینی‌شهر دستگیر شدند

اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری عاملان قتل جوان ۳۹ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت پس از ارتکاب جرم توسط پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در یکی از محلات شهرستان خمینی شهر بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد جوانی ۳۹ ساله بر اثر اصابت ضربات سلاح سرد به شدت مجروح و متهمان پیش از رسیدن مأموران از محل متواری شده‌اند که بلافاصله فرد مضروب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ادامه داد: با توجه به فوت فرد مضروب در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده، پرونده وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شده و مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی کمتر از ۴۸ ساعت ۳ متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات منسجم و هماهنگ آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ براتی گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه اختلافات قبلی با مقتول عنوان که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

نظر شما