شناسهٔ خبر: 68123480 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

کاریزما کارت چه خدماتی ارائه میده

در دنیای مدرن امروز، بانک‌ها خدمات متنوعی ارائه می‌دهند و انتخاب یک بانک و کارت بانکی مناسب می‌تواند تأثیر زیادی بر کیفیت زندگی مالی شما داشته باشد.

صاحب‌خبر -

رپرتاژ آگهی: اما چالش اصلی این است که پس از مدتی، تعداد کارت‌های بانکی افزایش یافته و مشکلاتی نظیر به‌خاطر سپردن رمزها و نصب اپلیکیشن‌های مختلف برای مدیریت این کارت‌ها به وجود می‌آید.آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که تمام کارت‌های بانکی شما یکی شوند و از تمامی این دردسرها خلاص شوید، در حالی که همچنان از خدمات متنوعی بهره‌مند باشید؟ خبر خوب این است که گروه مالی کاریزما در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) این خواسته را محقق کرده است. کاریزما کارت، یک کارت که تمامی ویژگی‌های کارت‌های بانکی را داراست و شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

کاریزما کارت، خدمت جدید گروه مالی کاریزما

کاریزما کارت یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب است؛ درست همانند سایر کارت‌های بانکی، اما با طراحی و امکاناتی که آن را یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار می‌دهد. پشتوانه این کارت هم بانک معتبر خاورمیانه است.

با کاریزماکارت ‌می‌توانید تمام امور بانکی خود را از قبیل کارت به کارت، خرید، انتقال وجه و سایر امور بانکی را انجام بدید. اما نکته بسیار مهم کاریزما کارت که آن را فراتر از یک کارت بانکی کرده است مزایای بخش سرمایه‌گذاری آن است.

جایگزین : قابلیت های کاریزما کارت

مزایای کاریزما کارت نسبت به سایر کارت‌های بانکی

با داشتن کاریزما کارت، علاوه بر تمامی امکاناتی که با سایر کارت‌های بانکی در اختیار دارید، به مزایای زیر نیز دسترسی خواهید داشت که در ادامه آن‌ها رو توضیح داده شده:

  1. سرمایه‌گذاری سریع موجودی کارت

  2. خرید در لحظه

  3. دسترسی سریع به سرمایه

یکی از بزرگترین مزایای کاریزما کارت این است که می‌توانید به سرعت و بدون هیچ تشریفاتی، موجودی کارت خود را سرمایه‌گذاری کنید. بدون هیچ زحمتی، به باقی‌مانده حساب شما سود تعلق می‌گیرد. برای مثال، می‌توانید از موجودی حساب خود سود روزشمار دریافت کنید یا آن را به طلا تبدیل نمایید. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا بهره‌وری مالی خود را بهینه کنند و از کاهش ارزش پول خود جلوگیری نمایند.

دسترسی سریع به سرمایه

اگر در صندوق‌ها و طرح‌های کاریزما سرمایه‌گذاری کرده باشید، به‌محض فروش، سرمایه‌ی شما به سرعت در دسترس خواهد بود. دیگر محدودیت‌های زمانی مانند ساتنا و پایا وجود ندارند و موجودی بلافاصله در کمتر از یک دقیقه در کارت شما خواهد بود. با کاریزما کارت، بهترین، سریع‌ترین، امن‌ترین و راحت‌ترین نوع سرمایه‌گذاری را تجربه خواهید کرد.

خرید در لحظه؛ با کاریزما کارت در لحظه خرید کن!

فرض کنید روز جمعه است و به پول نیاز دارید، اما قبلاً در طرح‌های کاریزما سرمایه‌گذاری کرده‌اید. آیا باید تا روز شنبه صبر کنید؟ خیر، کاریزما این مشکل را نیز حل کرده است! اگر به پول نیاز داشته باشید، کاریزما به‌جای شما واحدهای صندوق درآمد ثابت شما را به فروش می‌رساند و بلافاصله اعتبار لازم برای خرید را فراهم می‌کند. بنابراین، با کاریزما کارت، بدون پول نمی‌مانید!

چگونه درخواست کاریزما کارت بدهیم؟

درخواست کاریزما کارت آنلاین و غیرحضوری است. ابتدا اپلیکیشن کاریزما را از وب‌سایت کاریزما، کافه بازار یا مایکت دانلود و نصب کنید. سپس از طریق اپلیکیشن، اطلاعات خود را وارد کنید و درخواست کاریزما کارت دهید. کارت بانکی شما پس از ۷۲ ساعت به آدرسی که ثبت کرده‌اید ارسال خواهد شد.

کاریزما کارت، یک راهکار نوین برای مدیریت مالی شما، بهینه‌سازی سرمایه‌گذاری و دسترسی سریع به سرمایه است. با این کارت، دیگر نگران کاهش ارزش پول خود نباشید و از امکانات و مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

نظر شما