شناسهٔ خبر: 68122491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان مطرح کرد؛

لزوم نظارت میدانی بر فروش بلیت سفر اربعین در اصفهان

اصفهان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: بازرسان از نحوه فروش بلیت راهپیمایی بزرگ اربعین بازدید میدانی داشته باشند و فرایند فروش بلیت را با دقت رصد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر شنبه در ستاد اربعین استان از فعالیت سیستم بانک‌های استان در واگذاری ارز به زائران قدردانی و این عملکرد را روان و با سهولت دانست و اظهار کرد: تسهیلات بانکی در سامانه برای سرپرست خانوار فعال است اما در استان برای اعضای خانواده نیز در نظر گرفته شده که این موضوع نیز امری قابل توجه است.

وی در خصوص نظارت بر فروش بلیت، عنوان کرد: به منظور جلوگیری از گران‌فروشی، بازرسان از نحوه فروش بلیت بازدید میدانی داشته باشند و فرایند فروش بلیت را با دقت رصد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: اربعین حسینی همه ساله باشکوه و گستره بیشتری درحال برگزاری است، امیدواریم این راهپیمایی زمینه ظهور حضرت ولیعصر (عج) را فراهم کند و شاهد روزی باشیم که پرچم اسلام بر کره زمین افراشته می‌شود.

وی گفت: به لطف خداوند متعال و تلاش همه خادمان حسینی، همایش پیاده‌روی اربعین با قدرت و قوت در حال شکل‌گیری است.

جان‌نثاری تأکید کرد: تاکنون در حوزه برگزاری اربعین حسینی، درخواستی از دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان نداشتیم که بی‌پاسخ بماند مگر آنکه آن دستگاه در مقدورات یا اختیاراتش نباشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن درصدد تضعیف راهپیمایی اربعین حسینی است که در این شرایط بایستی هوشیارانه عمل کنیم، زیرا حربه دشمن تحریف وقایع اربعین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید براینکه اربعین حسینی انسان ساز است، بیان کرد: تجربه نگاری برای مواکب تدوین و ماندگار و بالاخص در مسائل فرهنگی تجربه نگاری به خوبی انجام شود، از طرفی بایستی ه‌ر آنچه زیبایی در مورد اربعین وجود دارد به بهترین و کاربردی‌ترین روش ممکن رسانه‌ای شود.

گفتنی است طبق اعلام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان در این نشست، ۱۸۰ موکب ثبت شده از استان اصفهان به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی خواهند کرد، از این تعداد ۲۱ موکب در نقاط مرزی و در محل عبور و مرور زائران، ۳۳ موکب مستقر در مسیر نجف اشرف به کربلای معلی، ۱۵ موکب مستقر در نجف اشرف، ۵ موکب مستقر در کاظمین و سامرا و سایر مواکب مستقر در کربلای معلی هستند.

نظر شما