شناسهٔ خبر: 68118991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار اردبیل خبر داد؛

لزوم همکاری دستگاه‌ امور تربیتی در طرح «نماد» با آموزش ‌و پرورش

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر همکاری دستگاه‌های مرتبط و تخصصی امور تربیتی با آموزش‌ و پرورش برای اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اجتماعی استان اردبیل، اظهار کرد: تدبیر برای مسائل اجتماعی امری حیاتی بوده و فرهنگ و آموزش در حال حاضر مهمترین موضوعات مورد بررسی است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های تخصصی برای مشاوره دادن به والدین باید کمک کار آموزش و پرورش باشند، تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح «نماد» با موضوع «نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان»، لازم است ادارات مرتبط و تخصصی امور تربیتی تا پیش از شروع مدارس در زمینه اجرای این طرح با آموزش و پرورش هماهنگی و همکاری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر اولویت دادن به پژوهش و شناخت موضوعات آسیب‌زا گفت: باید متناسب با شرایط جغرافیایی و سبک زندگی هر منطقه نسبت به انجام پژوهش‌ها و مداخله در کنترل آسیب‌های اجتماعی اقدام و برنامه‌ریزی شود.

قاسمیان افزود: در شناسایی و مداخله برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید طوری اقدام شود تا فرد مبتلا موجب خطرآفرینی برای کل دانش‌آموزان نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: کمک به آموزش و پرورش در زمینه تربیتی امری فوری بوده و ورود دستگاه‌ها در زمینه علت‌های دخیل در بروز آسیب‌های اجتماعی و اتخاذ تصمیمات بر اساس آن ضروری است.

نظر شما