شناسهٔ خبر: 68117227 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

مطالبات حوزه پرستاری با جدیت پیگیری می شود مطالبات حوزه پرستاری با جدیت پیگیری می شود

دکتر «عباس عبادی» در دیدار با نمایندگان جامعه پرستاری شیراز، با اشاره به سختی کار حرفه پرستاری افزود: آگاهی کامل از وضعیت سختی کار و آسیب های روانی این حوزه آگاهی دارم و در حد توان و با جدیت، موارد مطرح شده در این نشست پیگیری می شود. معاون پرستاری وزارت بهداشت تاکید کرد: پرستاران از خودگذشتگی و

صاحب‌خبر -

دکتر «عباس عبادی» در دیدار با نمایندگان جامعه پرستاری شیراز، با اشاره به سختی کار حرفه پرستاری افزود: آگاهی کامل از وضعیت سختی کار و آسیب های روانی این حوزه آگاهی دارم و در حد توان و با جدیت، موارد مطرح شده در این نشست پیگیری می شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت تاکید کرد: پرستاران از خودگذشتگی و جانفشانی خود را در بحران های مختلف مانند هشت سال جنگ تحمیلی و کروناویروس نشان دادند و این امر نشانگر آن است که با توجه به سختی کار این حرفه، پرستاران دست از ارایه خدمات بر نمی دارند.

دکتر عبادی همچنین در حاشیه این نشست گفت: دغدغه ها و چالش های همکاران خود در جامعه پرستاری را از زبان نمایندگان آنان شنیدم و براساس صورتجلسه انجام شده، مقرر شد با همکاری هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسوولان ستاد وزارت بهداشت و حمایت های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حد توان و حداکثر انرژی بتوانیم تعهدات خود را نسبت به پرستاران به نتیجه برسانیم که در این مسیر، از سایر نهادهای خارج از دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت، خواستاریم تا صدای همکاران در نظام سلامت را بشنوند و به یاری مجموعه سلامت بشتابند.

او ادامه داد: متاسفانه بدهی های سازمان های بیمه گر به دانشگاه های علوم پزشکی کشور به ویژه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، منجر شده تا مطالبات با تاخیر پرداخت شود و برای پیشگیری از آسیب به مجموعه سلامت، نگاه ویژه مسوولان سازمان ها و نهادهای مختلف را می طلبد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت به همکاران خود در جامعه پرستاری توصیه کرد: ضمن حفظ خویشتنداری، اولویت اول حفظ سلامت و رعایت حقوق مردم است و از مسوولان و مدیران سلامت خواست تا علاوه بر حفظ سلامت مردم، بیش از پیش پیگیر مطالبات کادر سلامت نیز باشند.

عبادی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پیشگامان آموزش و ارایه خدمات درمانی در کشور و منطقه از دیرباز بوده است، اظهار کرد: دانشکده پرستاری شیراز نیز به عنوان یکی از دانشکده های قدیمی کشور، از لحاظ کیفیت آموزش، جزو دانشکده های برتر و الگو است و از سال های گذشته، در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های مختلف مشغول به تربیت نیروی انسانی است و در حوزه پژوهش نیز در کشور پیشگام است.

انتهای پیام

نظر شما