شناسهٔ خبر: 68112478 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اجازه بدهید بروم و دوباره برگردم؛

پورحمیدی: آقای زنوزی! عاجزانه تقاضا می‌کنم

دروازه‌بان تراکتور از مالک این باشگاه می‌خواهد شرایط جدایی او را برای فرصت بازی بیشتر فراهم کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی پس از سه سال حضور در آلومینیوم اراک راهی تراکتور شد و فصل گذشته در 18 مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشت و بیشترین کلین‌شیت را به ثبت رساند، اما حضور علیرضا بیرانوند در جمع سرخپوشان تبریزی موجب شده تا بحث جدایی او مطرح شود که البته به دلیل باقی ماندن دو فصل دیگر از قراردادش با این باشگاه، چنین اتفاقی نیفتاده و او نتوانسته به پیشنهاداتش پاسخ مثبت بدهد.

پورحمیدی در خصوص آخرین شرایط خود در تراکتور به "ورزش سه" گفت: من وضعیت مناسبی ندارم و کاملا بلاتکلیف هستم. باشگاه تراکتور در فصل نقل و انتقالات علیرضا بیرانوند را جذب کرده که اتفاقا از دوستان خوب من است. هیچ مشکلی با این مسئله ندارم و به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم، اما از آنها انتظار دارم شرایط من را هم درک کنند.

2031526

او ادامه داد: من یکی از گلرهای تیم ملی هستم و حالا که باشگاه بیرانوند را جذب کرده، می‌خواهم از تراکتور جدا شوم؛ آیا این خواسته غیرمعقولی است؟ می‌دانم با تراکتور قرارداد دارم ولی من هم باید به فکر آینده فوتبالی‌ام باشم. در این مدت مذاکرات زیادی با باشگاه کرده‌ام که اجازه بدهند در یک تیم دیگر بازی کنم ولی آنها موافقت نمی‌کنند.

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور یادآور شد: من یک فصل کاملا خوب، آرام و بی‌حاشیه را در تراکتور پشت سر گذاشتم و سعی کردم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم ولی حالا که باشگاه بیرانوند را جذب کرده، می‌خواهم حداقل یک فصل در تیمی دیگر بازی کنم تا بازی‌ها را از دست ندهم.

پورحمیدی که دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد، درباره احتمالی جدایی از این تیم به‌عنوان بازیکن قرضی تاکید کرد: من نمی‌گویم می‌خواهم از تراکتور بروم و برنگردم ولی فقط این را می‌خواهم که یک فصل بازی کنم تا از شرایط بازی‌ها دور نباشم. این یک واقعیت است که با حضور بیرانوند در تراکتور قرار نیست من بازی کنم.

او ادامه داد: تاکید می‌کنم هیچ مشکلی با این مسئله و تصمیم باشگاه ندارم، ولی از آقای زنوزی و همکارانش خواهش عاجزانه دارم اجازه بدهند من یک فصل در یک تیم دیگر بازی کنم. الان فقط چند تیم هستند که به دنبال گلر هستند و فرصت‌های خیلی خوبی را از دست داده‌ام، اما تنها خواسته من این است که اجازه بدهند یک سال به تیم دیگری رفته، در شرایط بازی بمانم و اگر صلاح دیدند دوباره به تراکتور برگردم.

نظر شما