شناسهٔ خبر: 68112077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه موقت همدان:

با وجود صهیونیست‌ها دنیا روی آرامش را نخواهد دید

حوزه / حجت الاسلام موسوی گفت: اگر صهیونیست‌هایی که انسانیت، غیرت و حیثیت ندارند در فلسطین جای بگیرند، به جز منطقه، دنیا هم دیگر روی آرامش به خود نخواهد دید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام‌ سید محمود موسوی امام جمعه موقت همدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: امروز فلسطین و غزه را باید همانند گردنه حسن‌آباد در عملیات مرصاد بدانیم و مراقبت از آن یک اصل است.

وی افزود: اگر صهیونیست‌هایی که انسانیت، غیرت و حیثیت ندارند در فلسطین جای بگیرند، به جز منطقه، دنیا هم دیگر روی آرامش به خود نخواهد دید.

حجت الاسلام موسوی، با تأکید بر اینکه غرب و آمریکا تنها به دنبال منافع خود هستند، یادآور شد: آنها فکر می‌کنند می‌توانند غده سرطانی را کنترل کنند اما واقعیت چیز دیگری است و هرگز نمی‌توانند این کار را انجام دهند و روزی نیز بلای جان غربی‌ها خواهند شد.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها پایبند به هیچ قرارداد و قانونی نبوده و نیستند، ابراز کرد: صهیونیست‌ها نه به دین مسیح و نه به دین یهود پایبند نیستند و می‌توان گفت حتی قائل به خداوند نیز نیستند.

امام جمعه موقت همدان، با گلایه از سکوت کشورهای خائن منطقه در برابر جنایات اسرائیل، گفت: این کشورها در دوران دفاع مقدس هم به صدام کمک کردند.

انتهای پیام. /

نظر شما