شناسهٔ خبر: 68110934 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

روزهای جهنمی گلر ملی‌پوش در نصف جهان؛

نیازمند در مواجهه با وضعیت باورنکردنی

شروع فصل جدید برای پیام نیازمند که یکی از نفرات کلیدی سپاهان به‌شمار می‌رود، غیرمنتظره و دردناک بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، پیام نیازمند از لیگ هجدهم که اولین خرید امیر قلعه‌نویی برای بازسازی سپاهان بود همواره خاطرات خوشی را برای خودش و هواداران سپاهان رقم زده و در این بین عضو دائمی اردوهای تیم ملی هم بوده است.

با این حال از سال گذشته شرایط بر وفق نیازمند رقم نمی‌خورد. اولین اتفاق تلخ در فصل گذشته حادثه تلخ درگذشت پدر نیازمند بود که این بازیکن را پیش از برگزاری هفته سوم مقابل استقلال عزادار کرد و در آخرین روزهای سال اتفاق غیرمنتظره‌ای برای این سنگربان رخ داد و او که اشتباهی طی سال‌های حضورش در سپاهان مرتکب نمی‌شد در جریان شکست عجیب 3 بر 2 مقابل پیکان در بازی برگشت روی یکی از گل‌های تیم حریف اشتباه محرزی داشت و در پی این اشتباه با شروع نیمه دوم جای خود را به نیما میرزازاد داده بود. این اشتباه در ادامه یک فصل پرتلاطم برای سپاهان رخ داد که شاگردان مورایس حتی در روز پیروزی‌های مقتدرانه در بسته نگه داشتن دروازه تیم‌شان عاجز بودند تا پیام نیازمند هم نتواند برخلاف فصول قبلی کلین‌شیت‌های زیادی ثبت کند.

2065691

در ادامه پیام سپس در آخرین بازی سال مقابل گل‌گهر دچار مصدومیتی شد که او را نزدیک به دو ماه از اردوهای تیم ملی و بازی در سپاهان دور کرد، اما در پایان فصل به ترکیب بازگشت و عملکرد مطمئنی از خود به نمایش گذاشت.

پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پرآشوب برای سپاهان که انواع و اقسام مشکلات و حواشی را برای آنها در لیگ داخلی و آسیا به همراه داشت، پیام و سایر سپاهانی‌ها بعد از به چنگ آوردن جام حذفی که پس از یک دهه اتفاق افتاد، امیدوار بودند فصل خوبی را آغاز کنند، اما اولین مسابقه رسمی سال برای آنها عاقبت خوبی به همراه نداشت و در همین گام اول با دریافت 4 گل شانس حضور در اولین دوره لیگ نخبگان را از دست دادند.

2065692

در جریان این شکست پیام نیازمند روی گل دوم اشتباهی داشت که سبب شد در پایان بازی هم از هواداران سپاهان عذرخواهی کند، اما شاید اگر چمن ورزشگاه نقش جهان وضعیت مناسب‌تری داشت و توپ دو بار قبل از رسیدن به نیازمند با زمین برخورد نمی‌کرد شرایط به شکل دیگری رقم می‌خورد.

هر چه هست این روزها پیام نیازمند که یکی از مطمئن‌ترین بازیکنان لیگ برتر در فصول اخیر بوده، لحظات بسیار سختی را تجربه می‌کند و امیدوار است با شروع مسابقات لیگ برتر بتواند دوباره همان عملکردی را از خود به نمایش بگذارد که سبب شده یکی از بازیکنان کلیدی لیگ برتر لقب بگیرد.

نظر شما