شناسهٔ خبر: 68102377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خبر خوش برای اینتر: بازگشت طارمی به تمرینات

خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر از بازگشت زودتر از موعد مهدی طارمی به تمرینات خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور درخشان در سه دیدار دوستانه و به ثمر رساندن پنج گل، مهدی طارمی در بدترین زمان ممکن دچار آسیب‌دیدگی شد. او در فاصله یک روز تا بازی تدارکاتی تیمش برابر پیزا، دچار این مصدومیت بدموقع شد.

طبق اطلاعیه اینتر، طارمی دچار کشیدگی در عضلات دوسرران پای چپ شد و علاوه بر دیدار برابر پیزا، مسابقه روز گذشته مقابل الاتحاد را نیز از دست داد و تردیدهایی درخصوص حضور او در بازی هفته نخست سری آ برابر جنوا به گوش می‌رسید.

اما حالا از آپیانو جنتیله اخبار خوشی به گوش می‌رسد. آنگونه که سیمونه توگنا خبرنگار اینتر نیوز خبر داده، طارمی زودتر از زمان اعلام شده قبلی در اختیار اینزاگی خواهد بود و او به همراه مارکو آرناتوویچ، سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته بعد به تمرینات اضافه می‌شوند.

2061647

در خبرهای قبلی و آنگونه که در رسانه‌های ایتالیایی نوشته شده بود که طارمی حدود سه هفته نیاز به انجام کارهای درمانی دارد ولی "ورزش سه" در خبری اختصاصی اعلام کرد که مهاجم ایرانی زودتر از زمان اعلام شده باز خواهد گشت و دوری او نهایتا پانزده روز خواهد بود.

بدین ترتیب این خبر تأیید شد و طارمی که اول آگوست آسیب دید، پس از حداکثر چهارده روز دوری از تمرینات، می‌تواند در آپیانو جنتیله به تمرینات گروهی اضافه شود. با این حال، طارمی بازی 21 مرداد برابر چلسی را نیز از دست خواهد داد ولی می‌تواند برابر جنوا در دسترس اینزاگی باشد.

نظر شما