شناسهٔ خبر: 68097465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آغاز دور جديد ارزيابي عملکرد حوزه خدمات شهري مناطق دهگانه تبريز

صاحب‌خبر -
آغاز دور جديد ارزيابي عملکرد حوزه خدمات شهري مناطق دهگانه تبريز
خبرگزاری آریا-معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از آغاز دور جدید بازدید و ارزیابی فعالیت ها و عملکرد مناطق دهگانه شهرداری تبریز در حوزه خدمات شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در تبریز؛ هادی بدری با اشاره به حضور میدانی و ارزیابی عملکرد معاونت های محیط زیست و خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز از هفته آینده، اظهار داشت: در راستای جلب رضایت شهروندان عزیز تمامی همکاران ما در حوزه خدمات شهری موظفند نسبت به انجام وظایف محوله روزانه و همچنین رفع احتمالی ایرادات و موارد در اسرع وقت اقدام کنند.

وی با تاکید بر پیگیری موارد و مشکلات مورد تاکید در دور قبل ارزیابی، افزود: وضعیت جمع آوری پسماند و تنظیف، لایروبی کانال ها و جوب ها، ساماندهی باکس ها و شست و شو و گندزدایی و آهک پاشی، لکه گیری و چاله زدایی، زنده گیری سگ های بلاصاحب، پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز ، سدمعبر مغازه ای و خودرویی، حذف موانع فیزیکی، جمع آوری مصالح ساختمانی، امحاء آگهی و دیوار نوشته و اجرای طرح های نقاشی و زیباسازی و همچنین رسیدگی به وضعیت روشنایی زیرگذرها و روگذرها از مهمترین آیتم های مورد ارزیابی در این دور خواهد بود.

معاون شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: بازدید و ارزیابی عملکرد معاونت های خدمات شهری به صورت دوره ای در طول سال انجام می گیرد و در دوره جدید نیز با دقت بیشتری نسبت به بررسی وضعیت خدمات شهری در مناطق مختلف تبریز اقدام خواهد شد.

گفتنی است ارزیابی عملکرد و فعالیت های خدمات شهری مناطق دهگانه تبریز با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت ، ایجاد رقابت سازنده بین مناطق، بهبود کیفیت خدمت رسانی به شهروندان و رفع کاستی ها و نقاط ضعف خدمت رسانی در شهر توسط اکیپ ستاد خدمات شهری انجام می گیرد.

نظر شما