شناسهٔ خبر: 68097226 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آحارونوت: بدترین سناریو برای اسراییل حمله همزمان ایران و حزب الله است

صاحب‌خبر -
آحارونوت: بدترین سناریو برای اسراییل حمله همزمان ایران و حزب الله است
خبرگزاری آریا - نشریه صهیونیستی آحارونوت گزارش داد: بدترین سناریو برای اسرائیل حمله همزمان از سوی ایران و حزب‌الله است.

بنابر این گزارش، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با اعلام این که بدترین سناریو برای رژیم صهیونیستی حمله مضاعف از سوی ایران و همزمان حزب‌الله است، درعین حال خاطرنشان کرد که برآوردهای سرویس‌های امنیتی نشان می‌دهد که احتمال حمله مضاعف از سوی ایران و حزب‌الله در حال کاهش است.
آحارونوت خاطرنشان کرد که پاسخ ایران ممکن است حمله با صدها موشک به سمت اسرائیل باشد.
این نشریه صهیونیستی در ادامه افزود: سرویس های امنیتی اسرائیل تخمین می زنند که حزب الله اولین حمله کننده خواهد بود. حزب الله ممکن است حملاتی نمادین علیه اهداف واقع در جنوب حیفا نیز انجام دهد.
آحارونوت خاطرنشان کرد: حمله حزب‌الله ممکن است از ساعت‌ها تا چند روز طول بکشد.
روزنامه آحارونوت همچنین نوشت: انتظار می‌رود که حمله حزب‌الله بزرگ ترین حمله از زمان پایان جنگ در سال 2006 باشد.
این رسانه خاطرنشان کرد: آمریکا در پشت پرده با کشورهای ائتلاف به دنبال مقابله با حمله ایران است و از آن هراس دارد که ایرانی ها از حمله قبلی که طی آن پهپادها و موشک های شلیک شده رهگیری شدند، درس گرفته باشد. آمریکایی ها بر این باورند که ایران به شکل مناسب از حزب الله و متحدان دیگر به منظور عبور از پدافند هوایی بهره خواهد برد.
رژیم صهیونیستی تحت فشار اضطراب و آشفتگی روانی ناشی از پاسخ حتمی و انتقامجویانه ایران به ترور اخیر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود قرار دارد.

نظر شما