شناسهٔ خبر: 68095149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

جریان رسانه پای کار فعالیت‌های استانی است

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی گفت: امروز عامه جریان رسانه استان پای کار فعالیت‌های استانی است و در دوران‌های مختلف نیز اثرگذاری بالایی داشته است که امیدوایم رسانه‌های استان سربلند و سرافراز به فعالیت مداوم خود ادامه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی، مدیرکل ارشاد اسلامی استان، شامگاه ۱۷ مردادماه، در مراسم روز خبرنگار که در محل استانداری برگزار شد، گفت: در دولت سیزدهم تلاش کردیم تا تسهیل‌گر امور اصحاب رسانه باشیم ولی گاهی زورمان نرسیده و نتوانستیم در حد انتظارها نقش ایفا کنیم.

وی تاکید کرد: رسانه در میدان جنگ نرم، تعیین کننده است و هر رسانه‌ای صدای بلندتر، خلاق‌تر، فعالیت مستمر و برد رسانه‌ای بالاتر داشته باشد، جریان قدرت از آن در حوزه استکبار جهانی و مظلوم کشی استفاده می‌کند.

بلاغی، افزود: رسانه در مواقع بسیاری، نقش تاثیرگذارتری نسبت به اثر موشک و بمب و اقتصاد داشته است. رسانه می‌تواند فرهنگ عزت، اقتدار، کار، وحدت و انسجام و یا ناامیدی، ذلت، وابستگی و نفوذ را ایجاد کند.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی، گفت: امروز عامه جریان رسانه استان پای کار فعالیت‌های استانی است و در دوران‌های مختلف نیز اثرگذاری بالایی داشته است که امیدوایم رسانه‌های استان سربلند و سرافراز به فعالیت مداوم خود ادامه دهند.

وی با اشاره به بلاتکلیفی مسکن خبرنگاران، اظهار کرد: شهید رحمتی در بازدید آخر ستادی خود از اداره کل ارشاد استان، با مدیرکل راه و شهرسازی استان تماس گرفته و دستور دادند ۳۵۷ عزیزی که برای مسکن خبرنگاران ثبت نام کرده‌اند، تعیین تکلیف شوند.

بلاغی، ادامه داد: مشکل کمبود زمین در تبریز برای این مساکن مطرح است که البته نیاز به پیگیری دارد که امیدواریم دولت جدید و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حل مشکل مسکن خبرنگاران گام‌های اساسی بردارند.

نظر شما