شناسهٔ خبر: 68095092 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

جوکر 2

بیوگرافی بازیگران زن جوکر ۲ + تصاویر جدید

در خبر زیر فهسرت بازیگران حاضر ر فصل جدید جوکر و بیوگرافی آنان پرداخته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز :فصل جدید جوکر 2 با حضور بانوان به تازگی منتشر شده است. فهرست بانوان حاضر در جوکر 2 ژاله صامتی، ناهید مسلمی، سوسن پرور، نرگس محمدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا میرعلمی، گیتی قاسمی و متین ستوده از شرکت‌کنندگان تازه این برنامه هستند.جوکر 2 فصلی متفاوت رقم زده است. در ادامه به بیوگرافی بازیگران زن جوکر ۲ پرداخته شده است.

ژاله صامتی

ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 فروردین 1351 در تهران و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می باشد.ژاله صامتی متاهل بوده و سالها قبل با آقای ایرج سنجری ازدواج کرده است،این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاهم نرفت. ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) متولد سال 1339  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است.

جوکر2

ناهید مسلمی

 ناهید مسلمی از پرورش‌یافتگان تئاتر پس از انقلاب است، او که کار حرفه‌ای‌اش را با گروه آناهیتا اسکوئی‌ها آغاز و با بهزاد فراهانی برای اولین بار به صحنه رفت، یکی از بهترین بازیگران زن در دهه‌های اخیر است.او در سال‌های اخیر بارها توانمندی خود را در عرصه هنر نمایش به اثبات رسانده است.

جوکر2

سوسن پرور

سوسن پرور متولد 23 اسفند 1354 در اراک است. این چهره فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و کارگردان تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. سوسن پرور سابقه فعالیت در بخش های مختلف هنری اعم از نویسندگی، کارگردانی، بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما را دارد. برجسته ترین نقش های سوسن پرور در قاب صدا و سیما شامل بزنگاه، کلبه عمو پورنگ، شهرک جیم و نردبان چوبی می شود.

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی (زادهٔ ۹ فروردین ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او ابتدا به تئاتر مشغول شد. نخستین حضور جدی سینمایی نرگس محمدی در فیلم ریسمان باز بود. او با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش مجموعهٔ تلویزیونی ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد. نرگس محمدی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبد الرزاقی

الیکا عبدالرزاقی متولد 18 مرداد 1358 در شهر رامسر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. الیکا عبدالرزاقی دانش‌آموخته آموزشگاه هنری سمندریان و دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی است. الیکا عبدالرزاقی دو برادر دارد و مادرش سوسن فلکی مقدم می باشد ، وی پدرش را در 11 سالگی در زلزله رودبار از دست داده است.

جوکر2

متین ستوده

متین ستوده (متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴) بازیگر زن ایرانی می‌باشد.
متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده‌است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده‌است. وی تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته‌است.

گیتی قاسمی

گیتی قاسمی

گیتی قاسمی زاده 16 آذر 1355 در ملایر است. او دارای مدرک کارشناسی کارگردانی ازدانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. از سال 1375 فعالیت هنری خود را شروع کرد.گیتی قاسمی سالها پیش ازدواج کرده است و دارای یک فزند پسر به نام مهیار است.

جوکر2

رویا میر علمی

رویا میرعلمی در سال 1357 در قزوین متولد شده است. رویا میرعلمی متاهل است و یک پسر دارد. وی کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد. رویا میرعلمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است و عمده فعالیت های میرعلمی در حوزه تئاتر است.

نظر شما