شناسهٔ خبر: 68094472 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

همسر ابراهیم رئیسی پیام داد

جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور سابق وعده انتقام از اسرائیل به دلیل ترورهای اخیر را داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جمیله علم الهدی روز چهارشنبه در مراسم هفتمین روز شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: در غرب آزادی را به برهنگی و فحشا تلقی می‌کنند در حالیکه در جامعه اسلامی زنان در کنار تامین نیازهای مادی از معنویت نیز برخوردارند.

وی حجاب را بالاترین رسانه دانست که علاوه بر عفت، پیام عشق به خداوند و جلب رضایت او دیده می شود.

همسر رئیس جمهور سابق با اشاره به اینکه کشورهای مسلمان تحت فشار استعمار برای رواج فرهنگ برهنگی هستند، اظهار داشت:‌ ترفندهای مختلف دشمنان علیه جوانان و زنان در کشورهای جهان پیچیده تر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت:‌ برای حمایت از مظلوم باید مقاومت کرد و راه درست و صراط مستقیم با مقاومت ساخته می‌شود.

وی همچنین به شهادت اسماعیل هنیه توسط اشغالگران قدس نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ایام آزمون میهمان نوازی است ، ایرانیان میهمان نواز هستند و قصد خونخواهی از دشمنی که میهمان را به شهادت رساند،‌ دارند.

همسر رئیس جمهور شهید با اشاره به مبانی فرهنگ مقاومت در قرآن تاکید کرد: مفهوم مقاومت به ریشه قیام بر می‌گردد که در قرآن به آن بارها اشاره شده‌است.

وی ادامه داد: خداوند به پیامبراکرم(ص)‌ دستور اقامه قیام در برابر ارباب زر و زور و استکبار داده است.

وی بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران را نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و شهید پروری برای مبارزه با ستمگران و در راه خدا عنوان کرد.

نظر شما