شناسهٔ خبر: 68094213 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

نتا اس واگن ؛ شوتینگ بریک ارزشمند چینی! (+عکس)

نتا اس واگن از طراحی زیبای شوتینگ بریک بهره می برد و همانند سایر محصولات برند نتا در پروفایل دماغه از طراحی یکپارچه و یا به اصطلاح بسته، استفاده می کند. شیب زیبای سقف و ملاقات خاص آن با ستون آخر اوج زیبایی را در نمای جانبی به بیننده ارائه می کند.

صاحب‌خبر -

عصر ایران -  اخیرا تصاویر جدیدتری از محصول خاص هوزون اوتو یعنی نتا اس در کلاس بدنه استیشن واگن منتشر شده که خودروئی متفاوت را پیش روی مخاطبان قرار داده است. این خودرو همچنین با نام نتا اس هانتینگ ادیشن نیز شناسایی می شود.

نتا اس جدید در تریم های الکتریکی خالص و افزاینده برد حرکتی روانه بازار خواهد شد. تحویل خودروها از ماه سپتامبر آغاز می شود.

نتا اس واگن از طراحی زیبای شوتینگ بریک بهره می برد و همانند سایر محصولات برند نتا در پروفایل دماغه از طراحی یکپارچه و یا به اصطلاح بسته، استفاده می کند. شیب زیبای سقف و ملاقات خاص آن با ستون آخر اوج زیبایی را در نمای جانبی به بیننده ارائه می کند.

دستگیره های درب مخفی و سقف پانورامیک فناورانه با فیلتر 99.9 درصد اشعه یو وی و 87.5 درصد گرما از دیگر ویژگی های ممتاز نتا اس واگن است.

در بخش ایمنی نیز سنسور لیدار سقف و دستیار رانندگی هوشمند به عنوان شاخص مطرح هستند. نتا اس واگن از منظر ابعاد برابر با 4980 میلیمتر در طول، 1980 میلیمتر در عرض و 1480 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2980 میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین 133 میلیمتر محاسبه شده است.

رینگ های آلومینیومی 20 اینچی با کالیپرهای قرمز رنگ آپشن استاندارد نتا اس واگن محسوب می شوند.

در بخش پیشرانه برای تریم افزاینده برد حرکتی از ترکیب انجین 1.5 لیتری 94 اسب بخاری به عنوان ژنراتور و یک موتور الکتریکی 268 اسب بخاری استفاده شده است. این ژنراتور وظیفه شارژ باتری 31.71 کیلووات ساعت در تریم پایه و 43.88 کیلووات ساعت در تریم پرچمدار را عهده دارد.

در حالت الکتریکی خالص، این باتری ها امکان پیمایش 130  و 185 کیلومتر را در اختیار نتا اس واگن قرار می دهند.

اما در رابطه با تریم الکتریکی خالص جزئیاتی منتشر نشده است. البته حضور مدل تک موتور و دو موتور برای نتا اس واگن تایید شده است.

پیش بینی می شود حالت پایه مجهز به تک موتور 272 اسب بخاری و تریم دو موتور نیز ترکیبی از همین نمونه 272 اسب بخاری در محور عقب به علاوه یک موتور 231 اسب بخاری در محور جلو باشد.

بیشینه سرعت نتا اس واگن حدود 185 کیلومتر برساعت گزارش شده است.

در فضای کابین به قابلیت تاشدن صندلی های ردیف عقب اضافه شده که در این حالت ظرفیت قسمت بار از 593 لیتر حالت استاندارد به 1295 لیتر افزایش خواهد داشت.

فضاهای متنوع ذخیره سازی، یک یخچال 6.5 لیتری، نمایشگر 17.6 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، گرم کن و تهویه ردیف جلو به همراه ماساژ و... از ویژگی های شاخص کابین هستند.

نتا اس واگن

نظر شما