شناسهٔ خبر: 68094177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

استاندار همدان:

خدمات شهید جمهور، الگویی ارزشمند برای نسل‌های آینده است

حوزه / قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه نام شهید رئیسی برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید و راه او ادامه خواهد داشت، گفت: اقدامات و خدمات شهید جمهور، الگوی ارزشمندی برای نسل‌های آینده خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهید مقاومت اسماعیل هنیه که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: شهادت هنر مردان خداست، اسرائیل به اشتباه می‌پندارد که می‌تواند راه خدا را مسدود کند در حالی که از این حقیقت غافل است که با شهادت، اقیانوس مقاومت قوی‌تر شده و رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

وی افزود: شهادت اسماعیل هنیه نمادی از ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم است و این راه پُر افتخار همچنان ادامه خواهد داشت.

استاندار همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی، گفت: شهید جمهور، در مدت کوتاه خدمت خود منشأ خدمات بسیاری شد و راهی را گشود که پیمودن آن مایه افتخار هر کسی است.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی با تلاش‌های بی‌وقفه خود به مردم و کشور خدمت کرد و نام او برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید.

قاسمی فرزاد با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در استان همدان، ابراز کرد: در استان همدان، پس از دو دهه، مشکل آب با دستور رئیس‌جمهور شهید برطرف شد.

وی با تأکید بر اینکه نام شهید رئیسی برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید و راه او ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: اقدامات و خدمات شهید جمهور، الگوی ارزشمندی برای نسل‌های آینده خواهد بود.

استاندار همدان، با بیان اینکه امروز زمان همدلی برای رفع مشکلات مردم است، یادآور شد: باید با حفظ اتحاد و همدلی، راه شهدا را ادامه دهیم و از آرمان‌های آنها پاسداری کنیم.

انتهای پیام. /

نظر شما