شناسهٔ خبر: 68092309 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

واکنش‌ها به دو مدال شیرین در المپیک 2024؛

بازتاب افتخارآفرینی مبینا و ساروی: همه هیجان زده‌ایم!

چهار ورزشکار ایران در روز دوازدهم المپیک فوق‌العاده ظاهر شدند و دو نفر از آنها صاحب مدال‌های ارزشمندی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی کاروان ایران در المپیک 2024 در کسب مدال طلا، چهارشنبه شب و در پایان دوازدهمین روز این رقابت‌ها شکسته شد و محمدهادی ساروی توانست به این افتخار بزرگ دست پیدا کند و پیش از او هم نخستین مدال بانوان ایرانی را مبینا نعمت‌زاده به دست آورد.

ورزشکاران ایرانی تا پایان روز یازدهم المپیک فقط یک مدال برنز به دست آورده بودند، اما روز چهارشنبه فوق‌العاده سپری شد و علاوه بر راه‌یابی سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی به فینال کشتی فرنگی و قطعی کردن دو مدال برای روز پنج‌شنبه، یک ورزشکار خانم و یک کشتی‌گیر مرد به مدال دست یافتند.

مبینا نعمت‌زاده در رده‌بندی وزن 49 کیلو گرم تکواندو زنان به پیروزی مقابل حریف عربستانی رسید و دومین مدال برنز کاروان المپیک ایران را قطعی کرد که کسب مدال برنز توسط او بازتاب و واکنش زیادی از سوی مسئولان کشوری، ورزشکاران، هنرمندان و ... داشت.

دقایقی پس از این افتخارآفرینی هم محمدهادی ساروی روی تشک کشتی درخشید و در فینال وزن 97 کیلوگرم فرنگی توانست با شایستگی و نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست بدهد و به نخستین مدال طلای ایران در المپیک 2024 دست پیدا کند.

دستاورد بزرگ محمدهادی ساروی در کشتی فرنگی و مبینا نعمت‌زاده در تکواندو زنان موجب خوشحالی جامعه ورزش، مسئولان و مردم شده که بخشی از آنها را در ادامه می‌بینید:

نظر شما