شناسهٔ خبر: 68092099 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

به بهانه طرح نام رئیس سابق سازمان مالیاتی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

شائبه‌ای که هشت سال بی‌پاسخ مانده است!

شاید همین سکوت و عدم پاسخ موجب شده در روزهای اخیر بار دیگر شایعاتی مانند داشتن گرین‌کارت از جانب سیدکامل تقوی نژاد و اعضای خانواده‌اش و سفرهای متعدد او و خانواده‌اش به خارج کشور در فضای مجازی مطرح شود.

صاحب‌خبر -
گروه سیاست-رجانیوز: در روزهای اخیر و پس از مطرح شدن موانعی جهت معرفی احمد میدری به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛ گمانه‌زنی در خصوص افراد دیگر و منتخبان برآمده از سازوکار شورای راهبری دولت چهاردهم مطرح بود که در ساعات اخیر، شنیده‌ها از نهایی شدن سید کامل تقوی نژاد که خود در کارگروه انتخاب وزیر اقتصاد و امور دارایی بود، به عنوان وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی حکایت دارد. او اگرچه در لیست ۱۵ نفره کمیته تخصصی شورای راهبری بر اساس امتیازها و رتبه‌بندی، آخرین نفر بود اما توانست با حمایت‌های خاص علی طیب نیا و فشار گسترده برخی چهره‌های سیاسی اثرگذار و نزدیک به مسعود پزشکیان نظیر غلامرضا تاج‌گردون و سید صفدر حسینی، خود را به صدر برساند و به عنوان گزینه‌ نهایی رئیس جمهور جهت معرفی به مجلس انتخاب شود.با توجه به برخورداری او از حمایت یک جریان سیاسی مبتنی بر قومیت (معروف به زاگرس‌نشینان) می‌توان گفت به احتمال زیاد او موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس هم خواهد شد. 
 
در تیر ماه ۱۳۹۵ بود که برخی رسانه‌ها از سفر بی‌سروصدا و ناگهانی سید کامل تقوی‌نژادکه در آن زمان رییس سازمان مالیاتی کشور بود به آمریکا خبر دادند.
 
سفری که چند روزی پس از لغو سفر وزیر وقت امور اقتصاد و دارایی به آمریکا انجام شد. علی طیب نیا قرار بود جهت شرکت در اجلاس بهاره بانک جهانی به واشنگتن سفر کند که این سفر لغو شد .
 
اگرچه در همان زمان «نسیم آنلاین» که برای اولین بار گزارشی در مورد سفر آقای تقوی‌نژاد به آمریکا منتشر کرده بود از او جهت ارائه پاسخ دعوت کرد، اما همچنان و با گذشت ۸ سال هیچ توضیحی در خصوص این سفر داده نشده است.
 
شاید همین سکوت و عدم پاسخ موجب شده در روزهای اخیر بار دیگر شایعاتی مانند داشتن گرین‌کارت از جانب سیدکامل تقوی نژاد و اعضای خانواده‌اش و سفرهای متعدد او و خانواده‌اش به خارج کشور در فضای مجازی مطرح شود.
 
موضوعی که هرچقدر هم عده‌ای برای بی‌پاسخ ماندنش در افکار عمومی و رسانه‌ها تلاش کنند، اما قطعا موجب بی‌توجهی نهادهای نظارتی نخواهد شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما