شناسهٔ خبر: 68091085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبرداد؛

ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین توسط هلال احمر گلستان

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از فعالیت ۲۰ روزه جمعیت هلال احمر گلستان در رویداد اربعین ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

قاسم غریب آبادی در گفت وگو با خبرنگار مهر از فعالیت ۲۰ روزه جمعیت هلال احمر گلستان در عملیات اربعین ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: درمانگاه سطح یک هلال احمر در مسجد سهله کوفه مستقر خواهد شد.

وی افزود: در اربعین امسال یک تیم ۲۵ نفره بهداشتی و درمانی شامل پزشکان، پرستاران، تکنسین دارویی و فوریت‌های پزشکی به کشور عراق اعزام می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تمامی تجهیزات برپایی و راه اندازی درمانگاه از استان تجمیع و ارسال شده است و اعضای تیم بهداشتی درمانی به صورت کاملاً داوطلبانه ارائه خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه هایلوکس دو کابین، یک دستگاه هایلوکس تک کابین، یک دستگاه ایسوزو، یک دستگاه تریلی به همراه تجهیزات استقرار درمانگاه به عراق اعزام شد، یادآور شد: تمامی خودروهای اعزامی تا پایان عملیات اربعین در عراق استقرار خواهند داشت.

غریب آبادی با بیان اینکه عوامل امدادی هم جهت پوشش عملیات اربعین در اختیار سازمان امداد و نجات هستند، اظهار کرد: عوامل امدادی اعزام شده‌اند و تیم درمانی هفته آینده اعزام می‌شوند.

وی افزود: همچنین ۲۰ نفر از فعالان اجتماعی طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور در قالب طرح «رهسپاران عصر ظهور» از طریق سازمان داوطلبان به زیارت اربعین اعزام شدند.

نظر شما