شناسهٔ خبر: 68087248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس شورای شهر قزوین:

انعکاس اخبار در خبرگزاری مهر سلیقه‌ای نیست

قزوین- رییس شورای شهر قزوین گفت: خبرگزاری مهر می‌کوشد تا اخبار را به دور از هرگونه نگاه و جانب‌داری منعکس کند و انعکاس اخبار در این رسانه سلیقه‌ای نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر بعدازظهر دوشنبه با حضور در خبرگزاری مهر استان قزوین اظهار کرد: امروز درخواست ما از رسانه پرداختن به سوژه‌ها و مباحثی است که گاه اوقات ما در شورای شهر نیز با آن مواجه بوده و برای مرتفع کردن آن نیازمند همراهی و مشارکت رسانه در طرح مسئله، پرداختن به نکات کارشناسانه و جریان سازی برای حل مسئله هستیم تا در کنار هم بتوانیم به مشکلات شهری بپردازیم و رسالت خدمت را در قبال مردم به‌جا بیاوریم.

رییس شورای شهر قزوین با بیان اینکه دیدگاه خبرگزاری مهر نسبت به پوشش اخبار دیدگاه جامعی است بیان کرد: خبرگزاری مهر می‌کوشد تا اخبار را به دور از هرگونه نگاه و جانب‌داری منعکس کند و انعکاس اخبار در این رسانه سلیقه‌ای نیست.

وی در پایان گفت: از خبرگزاری مهر می‌خواهیم همانند گذشته پرتلاش در کنار شورای شهر قرار بگیرد و مطالبات لازم را از ما به‌عنوان مسوولین شهری و از سایر مسوولین ذیل حل مسائل شهری داشته باشد.

نظر شما