شناسهٔ خبر: 68083018 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

باید بگویند کجا بازی کنیم؛

درویش: تهران هیچ ورزشگاه آماده‌ای ندارد

مهدی مرتضویان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تهران ۴ مجموعه ورزشی دارد که هیچکدام آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر نیستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش در جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌ها اظهار داشت: ما در انتخاب زمین تصمیم با خودمان نیست که بگوییم بازی‌ها را در این ورزشگاه برگزار می‌کنیم. تهران چهار مجموعه ورزشی دارد و یک ورزشگاه را باید انتخاب کنیم. هیچ انتخابی از خودمان نداریم. فقط باید مسئولان سازمان لیگ به ما بگویند کجا بازی کنیم. با اطلاعات و آماری که داود رفعتی داد، تهران هیچ ورزشگاه آماده‌ای ندارد.

وی افزود: از قرار معلوم در تهران امکان استفاده از مجموعه‌ای را نداریم. بهاروند و کشوری‌فرد (رئیس و دبیر سازمان لیگ) باید بگویند کدام ورزشگاه در هفته اول میزبان نیست تا بازی خود را در همان برگزار کنیم. ما هم منتظر فدراسیون می‌مانیم.

درویش تصریح کرد: به ما اعلام کردند که هیچ یک از ورزشگاه های استان تهران آماده برگزاری مسابقات نیستند و باید در ورزشگاه هایی بازی ها را برگزار کنیم که در استانی باشد که آن استان تیمی در لیگ برتر نداشته باشد. 

او ادامه داد: باشگاه آلومینیوم اراک کمک زیادی به ما کرد که باید از مدیرعامل این باشگاه تشکر کنم که با انجام بازی های ما موافقت کرد. ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک کیفیت خوبی دارد و یکی ، دو مورد باقی مانده که قول داده اند آن ها را برطرف کنند. 

درویش در مورد حضور یحیی عطیه الله در پرسپولیس گفت: با او صحبت کرده ایم و راضی شده به پرسپولیس بیاید. باشگاه سوچی سوریه هم باید در این مورد تایید دهد و قرار شده قراردادی سه جانبه بین باشگاه پرسپولیس، عطیه الله و باشگاه سوچی به امضا برسد که به تازگی این قرارداد برای آنها ارسال شده است.

او در رابطه با سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت: قانون جدید شامل حال وحدت هنانوف نمی شد و در خصوص نبیل باهویی هم مدارک پزشکی او را ارائه کرده ایم و باید کمیته مدنظر مدارک او را بررسی کند. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اضافه شدن ۲۰۰ میلیارد به سقف بودجه باشگاه ها که سپاهانی درخواست داده بودند، گفت: به نظرم فدراسیون فوتبال به درستی با آن مخالفت کرد اگر ما ۸۰ میلیارد تومان بیشتر از سقف قرارداد داشتیم بازیکنانی که از ما جدا شدند در تیم باقی می ماندند. دو بازیکنی که سپاهان جذب کرده را ما می خواستیم و از ارقام آنها با خبر هستیم اما نمی دانم این باشگاه ها چطور چنین قراردادهایی را ثبت می کنند.

فوتبال ایران در مقابل قراردادهای آن رشد نکرده است، میزان قراردادها 400 درصد رشده کرده اما فوتبال ما چنین رشدی نداشته است.

او در خصوص لغو اردوی هلند باشگاه پرسپولیس گفت: اگر می خواستیم در هلند اردو برگزار کنیم باید تیم کامل روانه می شد اما برخی از بازیکنان با مشکل روادید رو به رو بودند. حتی زمان دو دیدار تدارکاتی پرسپولیس را در هلند مشخص کرده بودیم اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت. 

او تصریح کرد: همه حواشی که در اردوی ترکیه رخ داد به دلیل دخالت برخی از دلال ها است. خیلی از تیم ها حتی از عربستان با تیمی که در ترکیه با آن مسابقه دادیم، دیدار برگزار کرده بودند. اشتباهی که رخ داد تنها در معرفی اسم تیم حریف بود اما از لحاظ امکاناتی ما بسیار اردوی خوبی را در ترکیه برگزار کردیم. 

درویش افزود:  برخی ها با پرسپولیس دشمن هستند و نمی خواهند این تیم آرامش داشته باشد. موارد دیگر باشگاه ها اصلا در رسانه ها پرداخته نمی شود اما کوچترین اتفاق در پرسپولیس بزرگ جلوه داده می شود. 

او در خصوص قرارداد با حامی مالی جدید گفت : مبلغ قرارداد با حامی مالی جدید بیشتر از قبلی است و حدود 20 تا 25 درصد از آن را در ابتدا دریافت کرده ایم و صلاح نیست که مبلغ کل قرارداد را اعلام کنیم.

نظر شما