شناسهٔ خبر: 68081410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نقش رسانه‌های همدان در جهانی شدن هگمتانه بی‌بدیل است

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان با بیان اینکه اهالی رسانه به وزیر تحول خواه در حوزه ارشاد نیاز دارند گفت: نقش رسانه های استان همدان در جهانی شدن هگمتانه بی‌بدیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، مهرداد حمزه پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدای سخنم به مردم ثبت جهانی هگمتانه را تبریک می‌گویم امروز با همدان جهانی روبه‌رو هستیم و این مرهون تلاش همه عزیزان است و امیدواریم این اتفاق برای همدان خوش یمن باشد.

وی بیان کرد: بدون شک نقش رسانه‌ها مانند دیگر رویدادها در این حوزه نیز پررنگ و به سزا بوده است و از همه رسانه‌ها و خبرنگارانی که در این عرصه تلاش کردند، تقدیر می‌کنم.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان از حاجی بابایی، نایب رئیس دوم مجلس خواست در هنگام انتخاب وزیر ارشاد دقت بیشتری داشته باشند، ادامه داد: ما به یک وزیر تحول خواه احتیاج داریم. امیدواریم در دولت چهاردهم فرصت ها را از دست ندهیم.

حمزه با اشاره به اینکه با توجه به سخنان رهبر معظم‌ انقلاب و ظرفیت‌های همدان می‌توانیم جشنواره چند رسانه‌ای در استان داشته باشیم، گفت: همدان به لحاظ رسانه‌ای ظرفیت بالایی دارد و درخواست داریم جشنواره رسانه‌ای به صورت استانی یا منطقه‌ای در استان برگزار شود که این مهم نیز ضروری است با پیگیری دوستان رقم بخورد.

خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی مصداق گمنامی هستند

مسعود ویژه نیز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، اظهار داشت: روز و هفته خبرنگار فرصتی است برای اینکه قدردان زحمات کسانی باشیم که خود دیده نمی‌شوند تا دیگران دیده شوند که این مصداق بزرگ گمنامی است.

وی با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند نخستین توصیه من امید به آینده است که بدون آن هیچ گامی نمی‌شود برداشت اینجانب از امید کاذب بر حذر داشته و امیدارم در طول این 40 سال سیاست تبلیغی دشمن مایوس‌سازی مردم و حتی مسئولان از آینده است.

انتهای پیام/

نظر شما