شناسهٔ خبر: 68081175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

برگزیدگان دومین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر تجلیل شدند

حوزه/ در مراسم اختتامیه دومین مسابقه کتابخوانی استان از ۱۳۰ نفر از برگزیدگان تقدیر و معادل ۱۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی و غیرنقدی به آنها اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حیدر راهب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر صبح امروز در آئین اختتامیه دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر اظهار کرد: دومین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در بازه زمانی اسفند ماه ۱۴۰۲ تا خرداد ماه ۱۴۰۳ عملیاتی و آزمون آن نیز به صورت مجازی در تاریخ ۳۰ خرداد ماه به صورت استانی برگزار شد.

وی افزود: منابع این مسابقه کتاب‌های «موشک من» اثر گل بیگم ابراهیمی ویژه رده سنی ۷ تا ۱۰ سال، «شکار هیولا» نوشته محمد سرشار ویژه رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال و کتاب «عملیات احیا» اثر محمد حکم آبادی ویژه رده سنی ۱۷ سال به بالا بودند.

راهب ادامه داد: اولین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر سال گذشته با موضوع عفاف و حجاب و شرکت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر شرکت کننده و دومین مسابقه نیز با موضوع روایت پیشرفت ایران اسلامی با شرکت سه هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد.

وی گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقه از ۱۳۰ نفر از برگزیدگان تقدیر می‌شود که معادل ۱۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی و غیرنقدی به آنها اهدا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه کتابخوانی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، چشیدن لذت خواندن، معرفی کتاب‌های خوب و ترویج و روایت پیشرفت‌های کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما