شناسهٔ خبر: 68080518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دغدغه‌های رهبری مد نظر خبرنگاران قرار بگیرد

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: دغدغه‌های رهبری مد نظر خبرنگاران قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی شامگاه سه‌شنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه ضمن اشاره به ماه صفر، ماه اسارت آل‌اللهT اظهار داشت: تکریم خبرنگاران تکریم یکی از شئون انبیاء است.

وی با بیان اینکه خبررسانی یکی از شئون پیامبران است، افزود: خبرنگاران با دقتی که دارید نقاط مثبت و منفی یک رخداد در منطقه را با حفظ امانت به مسئول مربوطه انتقال می‌دهید و همین کار را نیز پیامبران انجام می‌دادند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتی تاکید دارند که خبرنگاران وقایع را تثبیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر خبرنگاران نبودند بسیاری از وقایعی که اتفاق می‌افتاد به ثبت نمی‌رسید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب توصیه می‌کنند از آنجا که برخی روزنامه‌ها یا رسانه‌ها فقط اخبار مثبت و یا فقط اخبار منفی را تیتر می‌زنند و این موضوع خوب نیست، باید خبرنگاران واقع‌بین باشند و نقاط مثبت و منفی را ببینیم و با صداقت نقاط منفی را به مسئول برسانید تا شهر و منطقه ارتقاء پیدا کند.

حسینی ضمن اشاره به نقش خبرنگاران در انقلاب اسلامی تصریح کرد: افرادی همانند خبرنگاران در ایام انقلاب اطلاعیه‌های امام راحل را به کل کشور مخابره می‌کردند و همین موضوع باعث می‌شد که اطلاعیه‌های امام راحل به گوش همگان برسد.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مد نظر خبرنگاران قرار بگیرد، تاکید کرد: دغدغه جهانی رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب، تمدن بزرگ اسلامی و غزه است و دغدغه داخلی ایشان جوانی جمعیت است چراکه سال 1430 به میزان 40 درصد جمعیت کشور پیر است.

حمیدرضا محمدی فشارکی نیز در این نشست ضمن اشاره به رسالت‌های خبرنگاری و خبرنگاران، اظهار داشت: امروز مدیون خبرنگاران گمنامی هستیم که مجاهدان اوضاع غزه را روایت می‌کنند و نتیجه آن خیزش دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه از هیچ مسئول اداره‌ای نمی‌پذیرم که اعلام کند خبرنگار خصوصی دارم، گفت: چندین نشست در حدود چهار ماه پیش داشتیم، چرا که خبرنگاران چشم جامعه هستند و باید مسئولان به خبرنگاران پاسخگو باشند.

فرماندار شهرستان کاشان با بیان اینکه مطالبات خبرنگاران پیگیری و تا تحقق نتیجه پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: در زمینه خانه مطبوعات و شورای اطلاع‌رسانی در صورت عدم منع قانونی قطعا پیگیری لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/801/

نظر شما