شناسهٔ خبر: 68080339 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

خبر مهم درباره بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس منفجر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، مذاکرات با بازیکنان مدنظر باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ادامه دارد.

مدافع مراکشی سرانجام به‌طور رسمی به عضویت تیم پرسپولیس درآمد. پرسپولیس روز گذشته «سه‌شنبه، ۱۶ مرداد ۱۴۰۳»، رضایت‌نامه رسمی باشگاه سوچی روسیه برای انتقال قرضی و یک ساله یحیی عطیه‌الله را دریافت کرده و با این بازیکن نیز به توافق رسیده است، اما دلیل عدم امضای رسمی قرارداد این بازیکن، مذاکرات باشگاه سوچی با عطیه‌الله برای افزایش مدت قراردادش است.

«یحیی عطیه‌الله» سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان، باشگاه سوچی روسیه رضایت‌نامه «یحیی عطیه‌الله» برای حضور در پرسپولیس را به‌طور رسمی صادر کرد تا این بازیکن به‌صورت قرضی و یک ساله به جمع سرخپوشان اضافه شود.

باشگاه پرسپولیس که از مدت‌ها پیش مذاکرات خود برای انتقال این بازیکن را آغاز کرده بود، با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار رضایت این بازیکن برای انتقال یک‌ساله قرضی را دریافت کرد.

باشگاه پرسپولیس به یک دلیل فعلاً خبر جذب یحیی عطیه‌الله را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

باشگاه پرسپولیس جذب «یحیی عطیه‌الله» مدافع تیم ملی مراکش را قطعی کرد تا سرانجام جانشین عبدالکریم حسن در پرسپولیس مشخص شود.

عطیه‌الله دو فصل دیگر با باشگاه سوچی روسیه قرارداد داشته و این باشگاه روسی قصد دارد یک فصل دیگر قرارداد این بازیکن را تمدید کند و سپس خبر انتقال قرضی او به پرسپولیس برای فصل آینده اعلام شود.

باشگاه سوچی قرار است طی امروز و فردا، بحث افزایش مدت قرارداد یحیی عطیه‌الله را نهایی کند و سپس قرارداد رسمی این بازیکن با پرسپولیس امضا شده و از او رونمایی خواهد شد.

رقم قرارداد عطیه‌الله با پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس ایران در یک توافق سه جانبه با «یحیی عطیه‌الله» مدافع مراکشی و باشگاه «سوچی» روسیه برای جذب این بازیکن به توافق رسید.

باشگاه پرسپولیس برای جذب یحیی عطیه‌الله، مجموعا ۵۲ میلیارد تومان هزینه خواهد کرد. مبلغ رضایت‌نامه قرضی او ۲۵۰ هزار دلار و قرارداد او ۶۰۰ هزار دلار خواهد بود.

پرسپولیس حدود یک ماه است برای جذب این مدافع تلاش می‌کند و به نظر می‌رسد این انتقال قطعی است.

یحیی عطیه الله بازیکن جدید پرسپولیس

وضعیت بازیکن سرباز پرسپولیس برای حضور در ترکیب گاریدو

باشگاه پرسپولیس نگرانی‌ای بابت حضور «میلاد سرلک» در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر ندارد.

«میلاد سرلک» بازیکن پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن دوره خدمت سربازی راهی ملوان بندر انزلی شده بود، از ابتدا در تمرینات پیش فصل آینده این تیم شرکت نکرد.

همین موضوع باعث ارسال نامه باشگاه ملوان به نیروی دریایی مبنی بر غیبت سرباز بازیکن خود شده است اما سرلک مستنداتش را برای گرفتن کسورات مدت زمان سربازی ارائه کرد تا مشکلی بابت این موضوع نداشته باشد.

سرلک موظف است پس از دریافت کارت پایان خدمت سربازی به پرسپولیس بازگشته و فوتبالش را ادامه دهد. همین موضوع پیگیری باشگاه پرسپولیس را به همراه داشته است تا بتواند هافبک خود را بار دیگر در لیگ بیست و چهارم به خدمت بگیرد.

باشگاه پرسپولیس برای استفاده دوباره از سرلک در لیست بازیکنان خود نیاز به دریافت کارت پایان خدمت او دارد که این بازیکن به همراه مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده که مشکلی نیست و آن را تا هفته آینده دریافت کرده و او به تمرینات تیم اضافه می‌شود.

سرلک در صورتی که کارت پایان خدمت را قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی «۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳» دریافت کند، می‌تواند در لیست پرسپولیس قرار بگیرد؛ در غیر این صورت، جایی در جمع شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» نخواهد داشت.

منبع: مهر

برچسب‌ها:

نظر شما