شناسهٔ خبر: 68077375 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| افشین قطبی: پرسپولیس مالیات من را نداد/ دوست ندارم برای مربیگری به ایران برگردم/ دلم نمی‌خواهد در مورد جواد نکونام حرف بزنم

سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی چند ماه بعد از این‌که از ایران رفت، حرف‌های خاصی بر زبان آورد.

صاحب‌خبر -

افشین قطبی از جمله مربیانی است که طی ۱۷ سال اخیر بارها به فوتبال ما رفت و آمد کرده است و البته حرف‌های عجیب هم از او کم نشنیده‌ایم.

قطبی ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ در حالی که بالغ بر ۶ ماه از جدایی او از تیم ملی سپری می‌شد، طی گفت‌وگویی که در خبرورزشی هم منتشر شد ادعای خاصی را مطرح کرد و گفت: بعید می‌دانم دیگر بتوانم به ایران برگردم چون باشگاه پرسپولیس مالیات من را پرداخت نکرده است. امیدوارم این مشکل حل بشود تا یک روز دوباره بتوانم به ایران برگردم. البته دوست ندارم برای مربیگری به ایران برگردم چون حالا خارج از ایران فضای جدیدی را تجربه کرده‌ام و دلم می‌خواهد بیرون از ایران به کارم ادامه بدهم چون این‌طوری راحت‌ترم. فوتبال ایران حاشیه‌های زیادی دارد که امیدوارم روزی حل شود.

قطبی در این مصاحبه باز هم ترجیح داد پیرامون انتقادات جواد نکونام از خودش پس از پایان کار ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ سکوت کند و فقط به گفتن این جملات کوتاه بسنده کرد: گذشته، گذشته است. من به جواد نکونام به عنوان بازیکن سابق خودم احترام می‌گذارم و دوست ندارم در این رابطه حرف بزنم.

نکته این‌که افشین قطبی سال ۱۳۹۷ با پیشنهاد باشگاه فولاد مواجه شد و برای مقطعی هدایت این تیم را بر عهده گرفت. او همین چندوقت قبل نیز یکی از گزینه‌های دستیاری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی به حساب می‌آمد بنابراین هیچ بعید نیست که دوباره به فوتبال ما برگردد.

خبرورزشی‌گردی| افشین قطبی: پرسپولیس مالیات من را نداد/ دوست ندارم برای مربیگری به ایران برگردم/ دلم نمی‌خواهد در مورد جواد نکونام حرف بزنم

نظر شما