شناسهٔ خبر: 68077293 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حزب‌الله لبنان انتخاب «یحیی السنوار» به جای شهید هنیه را تبریک گفت

زهرا موسوی

حزب‌الله لبنان در واکنش به انتخاب یحیی السنوار به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: انتخاب السنوار در این برهه مهم و در دل نبرد، ایمان و عزم ملت ما و مردم منطقه را برای متحد کردن تلاش‌ها و عزم برای ادامه جهاد و مقاومت تا زمان آزادی کامل را افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: به برادر عزیز مجاهد، حاج یحیی السنوار، برادران رهبری جنبش حماس و همه مجاهدین گردان‌های القسام به خاطر انتخاب متفق القول ایشان به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به جای رهبر شهید اسماعیل هنیه تبریک گفته و درود می‌فرستیم.

به نقل از وبگاه «العهد»، حزب‌الله لبنان تاکید کرد: انتخاب برادر یحیی السنوار از دل نوار غزه که به همراه برادران مجاهد خود در سنگرهای جبهه مقاومت حضور دارد، تاییدی بر شکست اهدافی است که دشمن در به شهادت رساندن رهبران و مسؤولان دنبال می‌کند.

حزب‌الله همچنین تصریح کرد: انتخاب السنوار پیامی قوی به دشمن صهیونیستی و آمریکا و متحدانش است که جنبش حماس در تصمیم خود متحد و در اصول خود محکم و در انتخاب‌های اصلی خود ثابت قدم است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شب گذشته اعلام کرد که یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی فعلی حماس در غزه جایگزین شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی شهید این جنبش شد.

اسماعیل هنیه بامداد دهم مرداد توسط رژیم صهیونیستی در تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام

نظر شما