شناسهٔ خبر: 68076742 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

خواننده مشهور: حناق گرفتم و آدم سابق نمی‌شوم

ویدئویی از حاشیه گفتگوی مهدی یغمایی، خواننده مشهور با یک برنامه اینترنتی که به یاد برادر فقیدش قطعه کوتاهی را همراه با بغض اجرا می‌کند با موجی از غم و اندوه کاربران و طرفدارانش همراه شده است.

صاحب‌خبر -

رضا صائمی، روزنامه‌نگار در وصف ویدئویی منتشر شده از مهدی یغمایی که سوگوار برادر جوانش است، نوشت: بغض و گریه دیگران، سرمایه کسب و کار مجریان نیست تا برای جلب مخاطب، از رنج آن‌ها هزینه کنند. تا از تالم دیگری برای تاثر بیننده خرج شود... این نان در اشک دیگران زدن است و دیده شدن خود به بهای دیده گریان کردن دیگری.. مجری با لبخند، عکس برادر تازه درگذشته مهدی یغمایی را روبرویش می‌گذارد و از حسش می‌پرسد تا لحظه‌ای تراژیک خلق کند و این صحنه با ویرانی او، وایرال شود.. این نه خلاقیت حرفه‌ای که بی اخلاقی حرفه‌ای است که درد دیگری، ترفند توجه و تمهید کاسبی شود.

این مداحی مدرن، میراث « ماه عسل » بود که بنیادش بر بغض استوار بود و از اشک مردم، مشک خود را پر می‌کرد. نه اینکه هیچ گفتگویی آبستن گریستن نشود، روایت زندگی سرشار از رنج‌های ناگفته و بغض‌های در گلو مانده است و آدمی گاهی چنان لبریز از درد که به اشاره‌ای بغضش بترکد و غمش بیرون بریزد. اما این زاری در زایمان طبیعی اندوه رخ می‌دهد نه اینکه آن را با تمهید و ترفند جعلی، سزارین کنیم و از داغ دیگری، چراغ خود را روشن سازیم. رنج دیگری، کسب و کار مجری گری نیست!

نظر شما