شناسهٔ خبر: 68076088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

رسانه‌ها باید بشریت را از جهل حقایق به دور کنند

مشهد- فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در شرایط حساس کنونی گفت: رسانه‌ها باید بشریت را از جهل حقایق به دور کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی با صدور پیامی هفدهم مردادماه، فرا رسیدن روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای کشور به ویژه خبرنگاران تبریک و تهنیت گفت.

در پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز خبرنگار آمده است: دنیای امروز حاصل اندیشه‌ها و باورهایی است که مراکز علمی و رسانه‌ای در تولید و ترویج آن باورها نقش بی‌بدیلی دارند و میدان‌های نبرد قبل از اینکه در روی زمین تحقق یابد در اذهان و افکار ملت‌ها متجلی می‌شود و اینجاست که نقش رسانه‌ها و خبرنگار، برجسته و حساس می‌شود.

وی در ادامه این پیام آورده است: دشمن در جنگ‌های امروزی تلاش دارد تا حقایق میدان نبرد، بازگو نشود اما طرفی که رسانه‌ای قوی دارد و روایت اول را برای افکار عمومی هنرمندانه تصویرسازی کند و واقعیات را از بین صدها و شاید هزاران دروغ به مردم بیان کند پیروز واقعی است که البته این هنر خبرنگار است.

غیاثی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در شرایط حساس کنونی در این پیام تصریح کرده است: رسانه‌ها باید بشریت را از جهل حقایق به دور کنند و جداسازی حقایق از بین صدها دروغ در جنگ غزه، چیزی است که دشمن را به وحشت انداخته چرا که بیداری ملت‌ها را نمی‌خواهد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه پیام تبریک خود آورده است: یکی از مهم‌ترین دلایلی که دشمن به حذف خبرنگاران و اصحاب رسانه در جنگ غزه روی آورده، سرپوش گذاشتن بر جنایت‌هایی است که اگر افکار عمومی جهان از آن آگاه شود علیه آنها به پا خواهند خواست.

وی در پایان پیام خود ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی خطاب به اصحاب قلم این چنین آورده است: ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون شما خبرنگاران است و این را دشمنان خوب فهمیده اند که پژواک صدای کلماتتان از ترکش گلوله‌ها مؤثرتر است و این رسالت را در مسیر تحقق راه و اهداف شهدا، ادامه داده و حقایق را صادقانه به مردم بگویید.

نظر شما