شناسهٔ خبر: 68075576 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بسیار خوشحالیم که او ‌کنار ماست؛

سرمربی شباب الاهلی: سردار کلید برد ما بود

سرمربی شباب الاهلی پس از پیروزی برابر سپاهان به تمجید از سردار آزمون پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پائولو سوسا، سرمربی پرتغالی شباب الاهلی، پس از پیروزی ۴-۱ تیمش در بازی نخست پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی متعادلی بود. در دقیقه بسیار سخت بود. دوست دارم به بازیکنانم تبریک بگویم، چون چالش‌های بسیار زیادی در طول بازی داشتند اما ارتباط خوبی که بین بازیکنان وجود داشت باعث شد که بتوانیم هم در دفاع و هم در حمله بسیار خوب عمل کنیم.

او ادامه داد: دو تیم خیلی خوب کار کردند. یک سیو خوب از طرف دروازه‌بان ما انجام شد که به ما انگیزه داد تا بهتر ادامه بدهیم. ایده اصلی ما از روز اول که به این باشگاه آمدیم این بود که در هر مسابقه برای برد وارد زمین شویم. مجددا تبریک می‌گویم.

سوسا در‌ پاسخ به اینکه آیا تصور می‌کرد با چنین نتیجه‌ای برابر سپاهان پیروز شوند، گفت: همانطور که گفتم بازی متعادل بود، اما ما در این بازی کلیدهایی به کار بردیم که به ما کمک کرد. ما سعی کردیم به بازی جریان بدهیم اما سیستم را تغییر دادیم و از کناره‌ها استفاده کردیم و در مرکز با سه هافبک بازی کردیم و به وینگرها آزادی دادیم تا بتوانند رفت و آمد داشته باشند و این قضیه برای تیم حریف مشکل‌ساز شود.

2064388

او با اشاره به درخشش دو ستاره تیمش افزود: کلید دیگر این بازی هم استفاده از سردار آزمون و کارتابیا بود که توانستند بدون چالش و ایجاد تماس فیزیکی نزدیک به دروازه باشند. ما با استفاده از این تکنیک خطرناک‌تر شدیم. برد خوبی داشتیم. این به نگرش و درک متقابل ما برمی‌گردد. این شناسه کار ما بود که توانستیم به عنوان یک تیم خوب، برنده بازی باشیم.

2064324

سرمربی شباب الاهلی در واکنش به این سوال که آیا از ابتدا قصد استفاده از سردار آزمون را داشت، عنوان کرد: همانطور که دیروز گفتم سردار نه تنها دیر به ما اضافه شده، بلکه در دو سال اخیر هم نتوانسته بازی‌های منظمی داشته باشد. با این حال بازیکنی بسیار کلیدی برای ماست و بسیار خوشحالیم که کنار ماست. حضور سردار برای ما بسیار مهم است، نه تنها در زمین، بلکه حتی بیرون زمین با توجه به ارتباطی که با بازیکنان جوان و باتجربه ایجاد می‌کند.

وی در پایان گفت: با توجه به تجربه اروپایی سردار، از حضور او بسیار خوشحال هستیم. او توانست آنچه را که از او خواستیم، در زمین پیاده کند و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. با اینکه تقریبا یک هفته با ما تمرین داشت اما باز هم با واکنش‌ها و کیفیتی که از خود نشان داد، توانست به تیم ما‌ کمک کند.

نظر شما