شناسهٔ خبر: 68074047 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

انتصاب های حرف و حدیث دار سایپا

انتخاب سکان دار باشگاه سایپا آنقدر سریع اتفاق افتاد که انتصاب های آقای سرپرست کم تجربه داستان دار شد .

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی: محمد محمدی که ببش از این با انتخاب پوشیدن پیراهن تیم های قرمز و آبی در زمان فوتبالی خود نشان داده بود در انتخاب هایش زیاد به داستان وفاداری اعتقاد خاصی ندارد در انتخاب کشور های تابعیت هم با انتخاب آمریکا به عنوان محل زندگی و دریافت پاسپورت آن برای خانواده نیز نشان داد که می تواند انتخاب های پر ریسکی داشته باشد.
حال مدیریت حاکم بر گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفت که محمدی اولین انتخاب در موج انتصاب های شب عید این شرکت مهم بود.
انتخابی که بعد از گذشت چندین ماه نتوانسته تاییدیه های لازم برای تغییر وضعیت سرپرستی به مدیرعاملی را کسب نماید.
اما این پایان داستان انتخاب و انتصاب این سرپرست ناکارآمد نیست، محمدی در اولین انتخاب بعد از انتصاب خود انتصابی  بر اساس قرابت‌های خویشاوندی، سببی و نسبی داشت، او پدر همسر(دایی) را مشاور خود و صاحب ماشین و دفتر کرد که با ورود بازرسی سایپا این انتخاب به سرانجام نرسید.
محمدی که در اولین تجربه مدیرعاملی باشگاهی خود است (سرپرست است و هنوز مدیرعامل نشده است)!  نشان داد اطلاعات زیادی در خصوص نوع قراردادهای اداری ندارد.
انتخاب منصب های مدیریتی برای قرارداد های مشاوره ای، ساعتب در مناصب مدیریت ارتباطات و حقوقی گافی عجیب در دوران سرپرستی او است.
محمدی که به بهانه چابک سازی با تحت فشار قراردادن نبروهای سازمان تحت سرپرستی خود با قراردادهای ۲ و ۳ ماهه، موجب نارضایتی منابع انسانی آن شرکت را فراهم نموده است اقدام به جذب حدود ۱۰ نیرو بدون کسب مجوز از منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا(تا این تاریخ) نموده است.
سوالی که از سرپرست پدرزن دوست وجود دارد درخصوص اختصاص یک دستگاه خودرو چانگان و صندلی در یکی از اتاق های این شرکت برای عضو کنارگذاشته هیئت مدیره از سوی مدیرعامل گروه باشد؟! این فرد با چه عنوانی! اسناد مالی را امضا می کند؟
سوال دوم در مورد انتخاب فردی بنام مجتبی نورعلی که روابط عمومی باشگاه چادرملو اردکان یزد، خبرنگاری خبرگزاری فارس و برنا را برعهده دارد، است که چگونه در حالی که ممنوعیت مشاوران رسانه ای باتوجه به بحث های فساد در فوتبال در لیگ برتر مطرح است با چه دلیل و لزومی با قرارداد میلیونی اتفاق افتاده است؟
انتخاب مدیرفنی در کنار مدیر آکادمی و در نظر گرفتن پست مدیر ساماندهی آکادمی(با توجه به رسانه ای شدن آن توسط بولتن نیوز به سرانجام نرسید) یکی دیگر از انتخاب های جدید و حرف و حدیث دار این سرپرست ناکارآمد است.(جایگاه تیم های پایه این باشگاه در جدول لیگ تهران نه کشوری از بی نمکی دست پخت مدیریت آن است)

نظر شما