شناسهٔ خبر: 68072560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بمناسبت روز خبرنگار

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بمناسبت ۱۷مرداد، روز خبرنگار بیانیه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بمناسبت ۱۷مرداد، روز خبرنگار به این شرح است:

در دنیای امروز که دنیای تبادل پرسرعت اطلاعات است، رسانه نه فقط مهم‌ترین وسیله برقراری ارتباط و رساندن اخبار به اقصی نقاط جهان است، بلکه شکل دهنده به افکار عمومی و ایجاد کنندۀ روش و سبک زندگی در دنیای امروز است. در این میان، خبر، زبان مشترک جهان، محصول آگاهی و خردورزی و جزء لاینفک رسانه‌ ها، حامل پیام‌ها و اندیشه‌های روشن و حقایق به وقوع پیوسته در سطح ملی و بین‌المللی است.

به راستی که خبرنگار چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه اجتماع و تحولات سیاسی و بین‌المللی است و باید همیشه رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانت‌داری تعریف کند.

خبرنگار، وجدان بیدار جامعه است و چون دیده‌بان صادق باید در تلاش برای رصد اخبار سره از ناسره و اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها برآید و در این مسیر، از هیچ کوششی دریغ نورزد و تحت تأثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هیاهوآفرینی‌ها، شانتاژهای خبری و فشارهای خارجی قرار نگیرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن ارج نهادن به تعامل مثبت، سازنده و ارزشمند رسانه‌ها و خبرنگاران با خود، و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار مراسم و مناسبت‌های ملی و بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی، از همه فعالان عرصه خبر، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، اصحاب رسانه و جامعه بزرگ خبری و رسانه‌ای، که دلسوزانه در پی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و انعکاس شایسته مراسم و مناسبت های ایام الله و ترویج و بسط و گسترش پیام های والای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند، قدردانی و تقدیر و تشکر می نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

نظر شما