شناسهٔ خبر: 68070362 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

چراغ سبز به صهیونیست‌ها؛

پوست موز امنیتی اصلاح طلبان زیر پای پزشکیان/ آقای رئیس جمهور! مراقب باشید

اصلاح طلبان آگاهانه یا ناآگانه، با تاکید بر عدم پاسخ نظامی به اقدام تروریستی اسرائیل، در واقع راه را برای تکرار عملیات های تروریستی و حتی نظامی رژیم صهیونیستی در دولت پزشکیان باز می‌کنند.

صاحب‌خبر - گروه سیاسی جهان نيوز: ترور شهید هنیه در روز تحلیف دکتر پزشکیان حتما حاوی پیامی است؛ اما نه پیامی که رسانه های اصلاح طلب می‌گویند! ادعای اصلاح طلبان این است که ترور شهید هنیه در تهران آن هم در روز تحلیف پزشکیان، سنگ اندازی رژیم صهیونیستی در مسیر آینده دولت برای مذاکرات احتمالی است. یا اینکه ادعا می‌کنند که اسرائیل به دنبال کشاندن ایران به جنگ مستقم با خود و امریکاست؛ پس ما نباید پاسخ دهیم!

صحت تحلیل و برآوردهای اصلاح طلبان از تمایل اسرائیل برای جنگ با ایران، در عملیات‌های حمله به «عین الاسد» و «وعده صادق» قابل بررسی است؛ چراکه اصلاح طلبان پیش از این دو عملیات هم همین ادعاها را بیان کرده بودند.

به فرض تایید تحلیل اصلاح طلبان مبنی بر بحران سازی اسرائیل برای دولت پزشکیان و از سوی دیگر اصرار به عدم پاسخگویی ایران، دامنه بحران های امنیتی در دولت جدید از سوی اسرائیل توسعه پیدا خواهد کرد. به عبارت بهتر، دولت چهاردهم در چهار سال آینده، با موج بحران زایی رژیم صهیونیستی مواجه خواهد بود.

بنابراین دولت برای در امان ماندن از اقدامات تروریستی و تشدید بحران های امنیتی از سوی رژیم صهیونیستی، چاره ای ندارد جز اینکه با یک اقدام پشیمان کننده، صهیونیست ها را از تکرار این دست اقدامات تروریستی و همچنین افزایش تنش با ایران منصرف کند. کما اینکه خود پزشکیان به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی نیز تاکنون چندبار بر پاسخ انتقامی ایران تاکید کرده و در اولین واکنش بعد از ترور شهید هنیه نوشت: «جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و عزت و حیثیت و افتخار و شرف خود دفاع، و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد. إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ»

اصلاح طلبان آگاهانه یا ناآگانه، با تاکید بر عدم پاسخ نظامی به اقدام تروریستی اسرائیل، در واقع راه را برای تکرار عملیات های تروریستی و حتی نظامی رژیم صهیونیستی در دولت پزشکیان باز می‌کنند. سکوت در برابر عملیات تروریستی اسرائیل، در واقع پوست موزی است که اصلاح طلبان به زیر پای دولت جدید می‌اندازند تا دولت تازه کار پزشکیان خواسته یا ناخواسته مشغول تنش‌های امنیتی و نظامی با رژیم در حال احتضار شود.

نظر شما