شناسهٔ خبر: 68069541 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بارسا با جیب پر پول سراغ ستاره اسپانیایی می‌رود

باشگاه بارسلونا قرار است مبلغ 40 میلیون یورو از اسپانسرش را دریافت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، خزانه باشگاه بارسلونا با یک تزریق مالی بزرگ مواجه می‌شود. این باشگاه امروز توافقی را امضا کرد که به موجب آن اسپانسر باشگاه 40 میلیون یورویی را که لیبرو در سال گذشته نپرداخت و معادل 10 درصد از فروش استودیو بارسا بود، پرداخت خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود که باشگاه بارسلونا طی ساعات آینده به صورت رسمی این توافق را تایید کند.

بارسلونا ماه‌ها بود که روی این عملیات کار می‌کرد و سرانجام امروز آن را نهایی کرد و این مبلغ به زودی به خزانه باشگاه واریز خواهد شد.

این رقم می‌تواند برای پیشرفت مذاکراتی که با لایپزیش برای به خدمت گرفتن دنی اولمو انجام می‌شود، کلیدی باشد. علاوه بر این، بارسا در پایان تابستان امسال مابقی پولی را که لیبرو بدهکار است از همین اسپانسر دریافت خواهد کرد.

2064063

سال گذشته بارسلونا 49 درصد از بارسا ویژن، شرکتی که مسئول ایجاد، تولید و بازاریابی کل پیشنهادات سمعی و بصری باشگاه است را در ازای 200 میلیون یورو به اورفئوس مدیا و سوکیوس فروخت.

در تابستان 2023، لیبرو و نیپا (NIPA) 29.5 درصد از این 49 درصد را خریداری کردند اما لیبرو 40 میلیون یوروی مربوط به آن را پرداخت نکرد.

در ماه دسامبر، باشگاه اسپانیایی حتی اقدام قانونی برای مطالبه این مبلغ را آغاز کرد. در نهایت، اسپانسر باشگاه این 40 میلیون را پرداخت کرده که برای وضعیت اقتصادی بارسا بسیار مهم است.

نظر شما