شناسهٔ خبر: 68068767 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

ستاره مراکشی از پرسپولیس دور و دورتر شد!

این جنت یحیی عطیه الله اعلام کرد که این بازیکن به باشگاه زمالک مصر نزدیک شده و به نظر می‌رسد حضور او در پرسپولیس منتفی است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در میان انبوهی از شایعات و اخبار مختلف درخصوص آینده یحیی عطیه الله، حالا اخبار جدیدی از مصر مخابره شده مبنی بر اینکه این بازیکن به باشگاه زمالک نزدیک شده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که باشگاه پرسپولیس چندین هفته است که تلاش می‌کند تا این ملی پوش مراکشی را به خدمت بگیرد.

طی روزهای گذشته، اخبار مثبتی درخصوص حضور این بازیکن در پرسپولیس منتشر می‌شد و حتی شایعه شده بود که طرفین به توافقات خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند اما حالا صحبت‌های ایجنت این بازیکن کاملا مخالف شایعات اخیر است و گفته می‌شود او به باشگاه زمالک مصر نزدیک‌تر است!

محسن المعادی، ایجنت یحیی عطیه‌الله، وضعیت این بازیکن مراکشی برای پیوستن به تیم جدیدش را روشن کرد و توضیح داد که مذاکرات در حال حاضر چگونه پیش می‌رود.

محسن المعادی در مصاحبه‌ای با سیف زاهر در برنامه "ملعب آن تایم" که از کانال آن تایم اسپورتس پخش می‌شود، گفت: "مذاکرات الاهلی با یحیی عطیه‌الله متوقف شده است، زیرا این تیم گزینه دیگری برای تقویت جناح چپ دارد و در حال حاضر هیچ تماسی بین طرفین وجود ندارد".

وی افزود: "در حال حاضر الزمالک در حال مذاکره با این بازیکن است و مذاکرات برای جذب او ادامه دارد، به‌طوری‌که درخواست قرض گرفتن یا خرید دائمی او مطرح شده است".

او ادامه داد: "ممکن است مذاکرات فردا یا تا یک هفته دیگر به پایان برسد و زمان مشخصی برای آن وجود ندارد. همچنین، اعداد و ارقام درخواستی آن‌طور که در سایت‌ها ذکر شده، اغراق‌آمیز نیست".

المعادی گفت: "سوچی روسیه به تیم‌های مصری دو گزینه قرض گرفتن یا خرید دائمی را ارائه داده است. مبلغ مورد نظر سوچی 200 هزار دلار برای این انتقال و بند دائمی شدن قرارداد با مبلغ 800 هزار دلار است".

او در مورد دلیل توقف مذاکرات الاهلی نیز گفت: "در این معامله ایجنت‌های دیگری دخیل بودند و بازیکن آنها را رد کرد زیرا من مدیر برنامه‌های او هستم، و شاید این مسئله برای الاهلی خوشایند نبود و به همین دلیل به گزینه دیگری روی آوردند".

با توجه به اظهارات ایجنت این ملی پوش مراکشی، به نظر می‌رسد که پروژه پیوستن او به پرسپولیس منتفی است هر چند که برای قطعیت این موضوع، همچنان باید منتظر روزهای آینده و مشخص شدن روند مذاکرات طرفین ماند.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما