شناسهٔ خبر: 68067510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسیر ورودی بومهن به آزادراه تهران - پردیس افتتاح شد

مسیر ورودی بومهن به آزادراه تهران-پردیس با هدف کاهش حجم ترافیک مسافران شهرهای شمالی کشور و راه دسترسی سریع عبور و مرور شهروندان بومهن افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، میرمحمد غراوی معاون عمرانی استاندار تهران صبح امروز در حاشیه آیین بهره‌داری از پروژه مسیر ورودی بومهن به آزادراه تهران پردیس در جمع خبرنگاران، گفت: خروجی‌های شهر بومهن به سمت آزادراه از نظر ترافیکی با مشکلاتی همراه بود که با طرح اصلاح هندسی مسیر اتصال شهر بومهن به آزادراه تهران - پردیس در دستور کار شهرداری بومهن و شورای ترافیک شهرستان قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از عملکرد فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر بومهن، افزود: پس از تصویب این طرح، عملیات اجرایی در فرصتی کوتاه اجرایی شد و اتصال ایمن از طریق شهر بومهن به آزادراه تهران - پردیس انجام شد لذا همراهی و همکاری و همیاری راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان که ترافیک شهری این منطقه را مرتفع کرده است قابل‌تقدیر است.

معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان با همراهی فرمانداران به‌عنوان رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته و اولویت با پروژه‌های مستمر و ادامه‌داری است که پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد دارد.

وی یادآور شد: اعتبارات به پروژه‌های یاد شده تخصیص پیدا می‌کند که بتوانیم تا پایان سال برای بهره‌برداری به مردم تحویل بدهیم.

غروای گفت: با توجه‌به اینکه قیر یارانه‌ای قابل توجهی از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور تحویل شهردرای‌ها شده، در تمام شهرهای استان تهران روند اجرای آسفالت یا روکش آسفالت معابر شهری پیشرفت خوبی داشته و تا پایان سال وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

شهردار بومهن با اشاره به عملیات گسترده عمرانی ورودی بومهن به آزادراه تهران پردیس، گفت: این پروژه در مدت زمان کمتر از 5 ماه با تلاش شبانه‌روز برای تسهیل در رفاه حال شهروندان و رفع بخش مهمی از معضل ترافیک شهر بومهن و تردد سریع و آسان مسافران شمال کشور به بهره‌برداری رسید.

عبدالله میرزایی افزود: پروژه ورودی به آزادا راه تهران پردیس با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان و با حجم 2هزار مترمکعب خاک‌برداری،4هزار مترمربع زیر سازی و همچنین با حجم 4 هزار مترمربع آسفالت‌ریزی امروز افتتاح شد و مورد استفاده شهروندان و مسافران قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما